تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه كه روزه مى‏گيرى بايد چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803344595




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستین یادواره شهدای ورزشکار مدافع حرم در مازندران برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلای مازندران: نخستین یادواره شهدای ورزشکار مدافع حرم در مازندران برگزار می شود ایلنا: مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلای مازندران ، گفت:اولین یادواره شهدای ورزشکار مدافع حرم با حضور سردار علی فضلی در هفدهم شهریورماه سالجاری درشهرستان فریدونکنار برگزار می شود.
نخستین یادواره شهدای ورزشکار مدافع حرم در مازندران برگزار می شود

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ؛سید جواد حسینیان در نشست خبری با اصحاب رسانه  که در سالن اجتماعات شهید زرهون اداره کل تربیت بدنی مازندران برگزار شد، اظهار داشت: نقش ورزش در اقتصاد مقاومتی نقش اثر گذار است.
وی افزود: ساخت اماکن و سالن های ورزشی و استفاده ار تجهیزات داخلی نشان از اقتصاد درون زای برون گراست که رهبر معظم انقلاب نیز در بحث اقتصاد مقاومتی به آن تاکید کردند.
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلای مازندران با تاکید بر اینکه بایستی از شعار پرهیز کرده و عمل گرا باشیم عنوان کرد: عمل به اقتصاد مقاومتی در زمینه های مختلف می تواند کمک به سزایی برای جامعه محسوب شود.
وی با بیان اینکه اگر در بحث اشتغال ، بیکاری ما کاهش یابد به طور حتم در معیشت خانواده ها تاثیر گذار خواهد بود و به همان ترتیب اگر مشکلات مرتفع شود بسیاری از ناهنجاری های جامعه نیز کاهش می یابد و حاصل آن افزایش مسائل دینی خواهد بود.
حسینیان ضمن تشریح برنامه های سازمان بسیج ورزشکاران مازندران در سال 95 از افتتاح 2 کانون بسیج ورزشکاران در شهرستانهای سیمرغ و چالوس در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: راه اندازی دفتر بسیج ورزشکاران ، تشکیل و راه اندازی جلسات تربیتی و مروجین اخلاق اسلامی در ورزش در سی و یکم تیر ماه در شهرستان قائمشهر از برنامه های این نهاد می باشد.
وی ، آموزش 500 مربی ورزشی بعنوان سرگروه های صالحین ورزش ، دوره توانمند سازی مسئولین کانون ها و امور خواهران کانون بصورت دو روزه با حضور مسئول سازمان بسیج ورزشکاران را از دیگر برنامه های سازمان بسیج ورزشکاران در سالجاری جاری عنوان کرد.
حسینیان افزود: اعزام خانواده های معظم 17 شهید ورزشکار مدافع حرم به کربلای معلی  از جمله برنامه هایی است که در سالجاری توسط سازمان بسیج  ورزشکاران اقدام خواهد شد.
وی ، عنوان کرد: برگزاری 11 یادواره شهرستانی و یک یادواره استانی در نوشهر با محوریت شهید شاخص ورزش استان شهید محمود زعفری نژاد (قهرمان و پهلوان ارزنده تکواندو) که این یادواره با همکاری بنیاد شهید ، معاونت امور فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان، هیات تکواندو استان و شهرستان و سازمان بسیج ورزشکاران و اداره ورزش ، سپاه و کانون نوشهر برگزار می گردد.
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلای مازندران ، برگزاری اردوی راهیان نور عمومی ویژه 160 ورزشکار و مربی ورزشی، فضا سازی فرهنگی 4 استادیوم استان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان ، تربیت و آموزش حافظان قرآن مجید  و اجرای اردوی راهیان نور قهرمانان به مناطق جنگی خلیج فارس با حضور قهرمانان در بهمن ماه سالجاری را از دیگر عناوین برنامه های این نهاد عنوان کرد.
وی  از جذب بیش از 5 هزار نفر ورزشکار به بسیج در سال 95 خبر داد و افزود:  اولین یادواره شهدای ورزشکار مدافع حرم با حضور سردار علی فضلی در هفدهم شهریورماه در فریدونکنار برگزار می شود.
حسینیان ، عنوان کرد: درراستای آسیب های شبکه های اجتماعی نشست روشنگری برای 500 نفر مربی در هفدهم و هجدهم بهمن ماه سالجاری در ساری برگزار می شود.
وی  ، دیگر عناوین برنامه های سازمان بسیج مازندران را برگزاری نشست های فصل روشنگری و گفتمان سازی در 21 شهرستان و همچنین برگزاری جلسات شورای قشر بسیج  ورزشکاران به صورت ماهیانه  عنوان کرد.
حسینیان  ادامه داد: برگزاری همایش بزرگ نهضت " ما زنده ایم" در 10 شهرستان  با محوریت ساری  و همچنین فعال سازی شورای فضای مجازی سازمان بسیج ورزشکاران و برگزاری جلسات  را از دیگر عناوین برنامه های در دست اجرای این سازمان می باشد.
وی  از تجلیل و تکریم خبرنگاران با اخلاق ورزشی استان  خبر داد و افزود: در همبن راستا مراسم یادبود شهدای خبرنگار و ورزشکار در هفته بسیج در استان برگزار می شود.
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلای مازندران ، عنوان کرد :  تاکنون  4 هزار نفر از مجموع ورزشکاران جذب بسیج خواهران شدند.
حسینیان  از انعقاد 4 تفاهم نامه با مدیر کل ورزش و جوانان ، معاونت فرهنگی امور جوانان، معاونت امور بانوان اداره کل و بنیاد شهید و امور ایثارگران را از دیگر عناوین برنامه های سازمان بسیج  ورزشکاران مازندران  برشمرد.
درادامه این نشست با حضور حسین زادگان مدیر کل  ورزش و جوانان مازندران تفاهم نامه بین سازمان بسیج ورزشکاران و ورزش و جوانان مازندران در خصوص هر چه بهتر اجرا شدن برنامه ها درسال 95 منعقد شد.
 

۱۳۹۵/۰۳/۱۷ ۲۰:۱۳:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن