تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه بگيريد تا تندرست باشيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804397487




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمهيدات ويژه کرش براي تمرکز ملي‌پوشان


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: تمهيدات ويژه کرش براي تمرکز ملي‌پوشان
شاگردان کارلوس کرش در دومين بازي دوستانه خود پيش از شروع مسابقات انتخابي جام جهاني روسيه به مصاف تيم ملي قرقيزستان مي‌روند.
نویسنده : شيوا نوروزي 


شاگردان کارلوس کرش در دومين بازي دوستانه خود پيش از شروع مسابقات انتخابي جام جهاني روسيه به مصاف تيم ملي قرقيزستان مي‌روند. تيم ملي فوتبال کشورمان در حالي از قرقيزها پذيرايي مي‌کند که هنوز مشکلات زيادي سر راه تيم ملي و سرمربي پرتغالي‌اش است. حتي محل برگزاري اين ديدار دوستانه به چالش جديد تيم ملي تبديل شد. در شرايطي که گفته مي‌شد احتمال برگزاري بازي در کرج نيز وجود دارد سرانجام روز گذشته اعلام شد که ورزشگاه آزادي ميزبان ديدار ايران و قرقيزستان است.
  
به فکر پيروزي
ملي‌پوشان ايراني اولين بازي تدارکاتي خود را با پيروزي پشت سر گذاشته‌اند و اين بار نيز در ورزشگاه آزادي تلاش مي‌کنند بردي ديگر دشت کنند. رويارويي با مقدونيه تيم ملي را حسابي سر حال آورده است. بازيکنان کشورمان با پيروزي سه بر يکي که به دست آورده‌اند روحيه گرفته و براي گرفتن جواز جام جهاني با انگيزه‌تر از هميشه به ميدان مي‌روند. اين در حالي است که هت‌تريک سردار آزمون نويد روزهاي خوبي را به تيم ملي مي‌دهد. آمادگي هرچه بيشتر براي موفقيت در رقابت‌هاي انتخابي هدف اصلي کرش از برگزاري بازي‌هاي تدارکاتي است. نکته جالب توجه اينکه با تصميم کرش هيچ يک از بازيکنان حاضر در اردوي تيم ملي حق ترک اردو به منظور عقد قرارداد با باشگاه‌ها را ندارند. سرمربي تيم ملي از ملي‌پوشان خواسته به عنوان تيم اول آسيا با همه توان در بازي با قرقيزستان حاضر شوند و بهترين نتيجه را کسب کنند و اين نتيجه از آن جهت حائز اهميت است که در رنکينگ فيفا تأثيرگذار خواهد بود. البته اين تصميم فقط تا بعد از بازي با قرقيزستان اجرايي مي‌شود و بعد از اين بازي با توجه به اينکه اردوي تيم ملي تمام مي‌شود بازيکنان حاضر در اردوي تيم ملي مي‌توانند در دفتر باشگاه‌ها حاضر شده و تيم جديد خود را انتخاب کنند.
  
حريف ضعيف
رقيب امشب ايران تيمي است که در رنکينگ فيفا جايگاه خوبي ندارد. آخرين بازي رسمي قرقيزستان سه ماه پيش برگزار شد که بازيکنان اين تيم تاجيکستان را با نتيجه 3 بر يک از پيش‌رو برداشتند. البته قرار بود چهار روز پيش ديداري تدارکاتي را مقابل لبنان انجام دهند که اين ديدار به دلايلي لغو شد. قرقيزها سال‌هاست که در آسيا بازي مي‌کنند اما عملکرد درخشاني نداشته‌اند. اين تيم در جديدترين رده‌بندي فدراسيون جهاني در رده 111 جهان قرار گرفته است. آنها سنگين‌ترين شکست تاريخ فوتبال خود را هم مقابل ايران تجربه کردند و در سال 1997 با 7 گل مقابل ايران شکست خوردند. دو تيم به جز اين بازي يک بازي ديگر را هم در همان سال انجام دادند که اين بازي با پيروزي 3 بر يک ايران تمام شده است. سرمربيگري قرقيزستان به عهده کريستينين الکساندر اهل روسيه است. لازم به ذکر است که تيم رده پانزدهم قاره کهن حدود 10 بازيکن لژيونر در ترکيب تيم خود دارد که عمدتا در تيم‌هاي درجه دوم ترکيه، آلمان، اوکراين، مولداوي، روسيه، بحرين، مالزي، تايلند و صربستان به ميدان مي‌روند. تيم ملي قرقيزستان قبل از سفر به تهران جهت انجام بازي دوستانه برابر تيم ملي ايران ديداري در کشورش برابر تيم باشگاهي آلاتو نارين(قهرمان ليگ قرقيزستان) برگزار کرد و به پيروزي خفيف يک بر صفر دست يافت. قرقيزستان در دقيقه 24 اين بازي تدارکاتي از روي نقطه پنالتي توسط آليا سيلا به گل رسيد.
  
رنکينگ مهم نيست
سرمربي تيم ملي قرقيزستان اهميتي به سقوط اين تيم در رده‌بندي فيفا نمي‌دهد. الکساندر کريستينين، سرمربي 37 ساله اين کشور پيش از رويارويي با تيم ملي ايران سقوط 11 پله‌اي در رنکينگ فيفا را مسئله‌اي طبيعي خواند: «هيچ چيزي به دست نياورديم. از هيچ بازيکني راضي نيستم. بايد اين بازي را مورد آناليز جدي قرار دهيم. بازي تدارکاتي برابر تيم آلاتو نارين براي من آموزنده بود و بايد ببينم دقيقاً چه اتفاقاتي در اين بازي رخ داد که به چنين سطحي از عملکرد رسيديم. توجهي به رنکينگ نمي‌کنم و اهميتي براي من ندارد. ما مشکلات زيادي داريم و در سال‌جاري بايد ديدارهاي زيادي را برگزار کنيم و مردم بايد درک کنند اين مسئله شايد باعث سقوط قرقيزستان در رنکينگ هم شود.»

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن