تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس كار نيكى انجام دهد ده برابر آن پاداش دارد و از جمله آنها سه روز روزه در هر ماه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821088224




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برادر رئیس‌جمهور و بعضی وزرا ادعای فرماندهی اقتصاد را دارند


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: برادر رئیس‌جمهور و بعضی وزرا ادعای فرماندهی اقتصاد را دارند
نماینده مردم ارومیه گفت: معاون اول، رئیس دفتر، برادر، برخی وزرا، رئیس بانک مرکزی هر کدام ادعای فرماندهی اقتصاد دولت را دارند اما ما تنها شما (طیب‌نیا) را به عنوان مسئول اقتصاد دولت می‌شناسیم.
کد خبر: ۵۹۵۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸ - 06 June 2016


نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه 17 خرداد) در صحن علنی مجلس پس از ارائه گزارش علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی در تذکری گفت: آقای طیب‌نیا! چرا اعلام کردید که دولت فرمانده واحد اقتصادی ندارد؟

وی ادامه داد: آقای معاون اول، رئیس دفتر، برادر، تعدادی از وزرا، رئیس بانک مرکزی هر کدام ادعای فرماندهی اقتصاد دولت را دارند اما ما تنها شما (طیب‌نیا) را به عنوان مسئول اقتصاد دولت می‌شناسیم.

قاضی‌پور در ادامه گفت: یعنی فرمانده اقتصادی دولت باید شما باشید و نمایندگان محترم تنها از شما می‌تواند در مسائل اقتصادی سؤال کند.

وی با توصیه به وزیر جهت پرهیز از شعار دادن اظهار داشت: مطالبی که شما ارائه دادید در روزنامه‌ها می‌خوانیم. شما باید اعلام می‌کردید این عدم اجرای طرح تحول سلامت خسارات فراوانی به اقتصاد کشور وارد کرده است. چرا توضیح ندادند؟






















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن