تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821190374




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم جلوگیری از افزایش قیمت اقلام مصرفی در ماه رمضان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: معاون استاندار البرز تاکید کرد:
لزوم جلوگیری از افزایش قیمت اقلام مصرفی در ماه رمضان

نانوایی


شناسهٔ خبر: 3678009 - دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳
استانها > البرز

کرج- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری البرز گفت: هیچ گونه افزایش قیمتی در نرخ کالاهای مصرفی ماه مبارک رمضان نباید صورت گیرد. به گزارش خبرنگار مهر، عباداله کامکار در نشست ستاد تنظیم بازار استان البرز که ظهر دوشنبه در استانداری البرز برگزار شد، اظهار کرد: لزوم تثبیت قیمت اقلام مصرفی مردم در آستانه ماه مبارک رمضان ضروری است و نباید شاهد هیچ گونه افزایش قیمتی در نرخ کالاهای مصرفی در سطح استان باشیم.
وی با اشاره به اینکه نان به عنوان یکی از اصلی ترین اقلام مصرفی مردم در این ایام است،  افزود: در برخی مواقع شاهد افزایش حجم و بالارفتن نرخ و قیمت ها در بازار در مورد این کالا هستیم و برخی از نانوایی ها نیز به بهانه آزاد پزی افزایش قیمت دارند که باید در این زمینه نیز نظارت های لازم صورت گیرد و قیمت ها کنترل شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری البرز تصریح کرد: در کنار این امر کنترل کیفیت کالاهای عرضه شده به مردم نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که باید مورد توجه جدی ناظران قرار گیرد.
وی با تاکید بر لزوم تثبیت در نرخ زولبیا و بامیه خاطرنشان کرد: برای برگزاری نمایشگاه ویژه ماه مبارک رمضان در استان البرز نیز تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است.
کامکار گفت: هیچ دستگاهی نباید با موازی کاری وب دون هماهنگی نسبت به راه اندازی نمایشگاه اقدام کند و برهم خوردن توازن شهری و ایجاد آشفتگی در بازار خرید مردم از آثار سوء دایر شدن نمایشگاه های بدون مجوز است که اگر با نظارت نباشد در این ایام می تواند کارکرد اصلی خود را نیز از دست بدهد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن