تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802800893




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفی تیم های یورو 2016؛ آلمان


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: معرفی تیم های یورو 2016؛ آلمان
تنها دو کشور توانستند که جام‌جهانی و یورو را پیاپی فتح کنند؛ فرانسه در سال 1998 و 2000 و اسپانیا در سال‌های 2010 و 2012  و نیاز به خیال‌پردازی چندانی نیست که بخواهیم پیش‌بینی کنیم آلمان هم می‌تواند چنین دوگانه با ارزشی را به دست بیاورد.

به گزارش "ورزش سه"، مانشافت که یکی از مدعیان اصلی فتح چهارمین عنوان اروپایی‌اش در این تابستان است، همه ویژگی‌های لازم برای رسیدن به این هدف را دارد. یک پیشینه قابل توجه شامل فتح 7 جام در تورنمنت‌های اروپا، نسلی طلایی از بازیکنان بااستعداد، یک مربی درجه یک مانند یوآخیم لوو، آشنایی کامل‌شان با چگونگی فتح تورنمنت بزرگ و فدراسیونی که همه شرایط لازم را برای موفقیت آنها فراهم می‌کند.
آلمانی‌ها هیچ وقت از موفقیت‌ها در جام‌های بزرگ راضی نمی‌شوند؛ بنابراین پس از اینکه توانستند در برزیل جام‌جهانی را به دست بیاورند بلافاصله تمرکزشان را روی اهداف بعدی گذاشتند؛ یعنی موفقیت در یورو 2016 و دفاع از عنوان قهرمانی‌شان در جام‌جهانی در روسیه. خلاصه اینکه آنها به دنبال ایجاد یک امپراتوری هستند.    

  سه چهارم کسانی که در نظرسنجی مجله کیکر شرکت کردند، مطمئن بودند که آلمان حداقل به نیمه نهایی یورو 2016 صعود خواهد کرد. این تنها به دلیل یک میهن‌پرستی کورکورانه نیست؛ منطق به آنها می‌گوید که می‌توانند چنین عقیده‌ای داشته باشند. با داشتن مانوئل نویر در درون دروازه، یک مدافع میانی مانند ژروم بوآتنگ، هافبک طراحی مانند تونی کروس و مهاجم توقف‌ناپذیری همچون توماس مولر، آلمانی‌ها یک اسکلت تیمی در کلاس جهانی دارند.
دیگر نکته مثبت برای قهرمان جهان، فصل موفق بایرن مونیخ و بورسیادورتموند است؛ 2 تیمی که مهمترین تامین‌کننده بازیکن برای تیم‌ملی آلمان هستند. به لحاظ تاریخی جمعی از بهترین تیم‌های آلمان غربی را این دو باشگاه ساختند. البته در دهه 1970 بایرن مونیخ با بورسیامونشن گلادباخ تیم‌هایی بودند که بیشترین ستاره را به تیم آلمان می‌دادند. اما آخرین قهرمانی آلمان در اروپا در سال 1996 با ترکیبی از بازیکنان بایرن و بورسیا دورتموند به دست آمد و چنین ترکیبی می‌تواند در رقابت‌های پیش رو هم به موفقیت دست پیدا کند.
توماس توخل سرمربی دورتموند و پپ گواردیولا سرمربی بایرن از نظر شیوه تاکتیکی شباهت‌های زیادی دارند (مالکیت توپ، پرسینگ و دینامیسم بازی) و به همین دلیل این ترکیب در تیم‌ملی به خوبی جواب می‌دهد.
البته علیرغم همه این‌ها، آلمانی‌ها می‌‌دانند که نمی‌توانند با غرور به مصاف حریفان بروند. آنها در مرحله مقدماتی مغلوب لهستان و جمهوری ایرلند شدند و در چند دیدار از لحاظ دفاعی به مشکل خوردند. آلمان در پست مدافع کناری با کمبودهایی روبه‌رو بود و به طور ویژه خلا فیلیپ لام، کاپیتان سابق تیم، که بعد از جام‌جهانی از بازی‌های ملی خداحافظی کرد، را احساس می‌کند.    

  در این بین، سامی خدیرا هافبک باتجربه تیم به تازگی اعلام کرد که اگر سطح بازیشان را بالاتر نبرند، در فرانسه شانسی نخواهند داشت؛ اظهارنظری که یوآخیم لوو هم آن را تایید کرد. لوو همچنین مشکلاتی در فهرستی که با خود به فرانسه می‌برد، دارد که باید آنها را حل کند.
بوتنگ، محور خط دفاعی تیم به دلیل مصدومیت از ناحیه ران برای 3 ماه از میادین دور بوده و به همین دلیل ممکن است چندان آماده نباشد. ماریو گوتزه که گل پیروزی آلمان در جام‌جهانی را به ثمر رساند، بعد از مصدومیت ماهیچه‌ای در پاییز سال گذشته به اندازه کافی بازی نکرده است  و مکس کروسه، مهاجم ولفسبورگ، نیز به تازگی بداخلاقی‌هایی داشت است؛ ضمن اینکه باستین شواین اشتایگر بعد از یک فصل نه چندان درخشان با منچستریونایتد، زمان چندانی برای رسیدن به بهترین سطح ندارد. هر چند این‌ها مشکلاتی نیست که لوو نتواند از پس آنها بربیاید. او که پنجمین تورنمنتش با تیم‌ملی آلمان را تجربه می‌کند، می‌داند که چگونه از این موانع عبور کند.
آلمانی‌ها می‌‌دانند که قهرمانی در تورنمنت‌ها در بهار یا دیدارهای دوستانه به دست نمی‌آید. آنها باید در ابتدای تابستان و در زمان مناسب در بهترین فرم باشند؛ اتفاقی که معمولا رخ می دهد.
 
نظرات از آلمان:
اوتمار هیتسفلد، سرمربی سابق بایرن و دورتموند: تیم آلمان در مرحله مقدماتی مشکلاتی داشت اما به هر حال کارش را انجام داد. طبیعی است که بعد از فتح جام‌جهانی مشکلاتی از نظر حفظ تمرکز داشته باشیم. من کاملا مطمئنم که یواخیم لوو و تیمش می‌توانند در یورو بدرخشند و چهره یک مدعی را داشته باشند.
هانسی مولر، هافبک سابق آلمان غربی: به عنوان مدافع عنوان قهرمانی چه بخواهیم و چه نخواهیم ما هم جزو مدعیان قهرمانی در یورو هستیم. فکر می‌کنم در مقایسه با سال 2014 تیم قوی‌تری داریم. مطمئنم می‌توانیم حداقل به فینال برسیم و پس از آن باید ببینیم که در روز دیدار نهایی در شرایط مطلوب قرار داریم یا نه.  


  پل برایتنر، کاپیتان سابق آلمان غربی: فکر می‌کنم ما رقابت‌های موفقی را پشت سر بگذاریم، هر چند معتقدم جام‌جهانی بسیار مهمتر است. برای من رقابت‌های یورو یک مرحله گذار در رقابت‌های جام‌جهانی است. مرحله‌ای که در آن می‌توانیم از بازیکنان جوان استفاده کنیم و به آنها فرصت بدهیم تا خودشان را نشان بدهند. در این رقابت‌های یورو تیم‌های زیادی حضور دارند و کیفیت کاهش پیدا کرده است.
 
آنها چطور بازی می‌کنند؟
هر چند هسته اصلی شیوه مورد علاقه یواخیم لوو یعنی فوتبال تهاجمی جذاب، مالکیت توپ بالا، بازی با ضرباهنگ بالا، بازی شناور و تکنیکی خدشه‌ناپذیر است اما این به آن معنا نیست که آنها هیچگاه شیوه بازیشان را تغییر نمی‌دهند.
در طول رقابت‌های جام‌جهانی گذشته لوو نتیجه‌گرایانه‌تر از همیشه تیمش را به میدان فرستاد و از سیستم 3ـ3ـ4 استفاده کرد که در آن 4 مدافع میانی به میدان می‌رفتند و تاکید زیادی روی استفاده از ضربات آزاد و انسجام در خط دفاعی بود.    

    اما از زمانی که آلمان قهرمان جام‌جهانی شد، او آرایش بازی تیمش را تغییر داد و در رقابت‌های مقدماتی یورو از سیستم 1ـ3ـ2ـ4 استفاده کرد. سبک بازی تیم او یک توتال فوتبال مدرن است؛ با یک خط دفاعی که با فاصله از محوطه جریمه بازی می‌کند؛ مانوئل نویر نقش دروازه‌بان ـ سوئیپر را دارد و مدافعان کناری هم اجازه نفوذ دارند. بازیکنان حرکات ترکیبی زیادی انجام می‌دهند و با جابجایی‌های زیاد موقعیت‌های خطرناکی ایجاد می‌کنند. بعد از بازنشستگی میروسلاو کلوزه از بازی‌های ملی در جام‌جهانی 2014،  لوو معمولا از شماره 9 کاذب استفاده می‌کند و در این پست از ماریو گوتزه، توماس مولر یا آندره شورله بهره می‌برد. پلن B او شامل از استفاده یک مهاجم مرکزی کلاسیک است. هر چند لوو از علاقه‌اش به سبک بازی مالکانه و پرواکتیو صحبت می‌کند، اما تیمش توان ضدحمله‌ای زیادی هم دارد. لوو در دیدارهای اخیر از دفاع 3 نفره و همین‌طور آرایش 2ـ4ـ4 نیز استفاده کرده است که البته هیچ کدام چندان موفق نبودند.
معرفی سرمربی:  


یواخیم لوو (آلمانی ـ 56 ساله)
او که یک مربی باهوش و دارای شم تاکتیکی بالاست، پیش از جام‌جهانی 2014 با انتقادات زیادی از سوی رسانه‌های آلمانی مواجه شد که می‌گفتند او در دیدارهای مهم در تورنمنت‌های بزرگ نمی‌تواند تیمش را به پیروزی برساند اما با قهرمانی در جام‌جهانی برزیل همه این انتقادات به فراموشی سپرده شد.
او پیش از برعهده گرفتن هدایت آلمان به عنوان مربی باشگاهی در آلمان، اتریش و ترکیه مربیگری کرده بود که البته نتایج چندان درخشانی نگرفت اما در دو سالی که کمک یورگن کلینزمن در تیم‌ملی آلمان بود نقش تاثیرگذاری ایفا کرد.
لوو از زبان خودش:
1- وقتی تیم خوب بازی می‌کند، ما گزینه‌های زیادی داریم.  جنبه‌هایی از بازی هستند مانند عملکرد ما در دفاع، بازیسازی و الگوی دوندگی مان که باید بهتر شود.
2- سرمربی تیم‌ملی وظیفه تکان دادن پرچم و هواداری ندارد؛ من باید تصمیم‌گیری کنم.
3- فکر می‌کنم این اشتباه است که بگوییم باید به شیوه دوندگی و جنگندگی سابق آلمان برگردیم.
4- البته این بسیار محتمل است که در مقطعی بار دیگر هدایت یک تیم باشگاهی را برعهده بگیرم؛ چراکه نه؟!   فهرست کامل آلمان برای یورو 2016: دروازه بان‌ها:  مانوئل نویر (بایرن مونیخ)  برند لنو (بایرلورکوزن)  مارک آندره تراشتگن (بارسلونا)   مدافعان:  ژروم بواتنگ (بایرن مونیخ)  امره جان (لیورپول) متس هوملس (بایرن مونیخ) یوناس هکتور (اف سی کلن) بندیکت هوودس (شالکه) شکوردان مصطفی(والنسیا) آنتونی رودیگر (آ اس رم)   هافبک ها: یولیان دراکسلر (وولفسبورگ)  ماریو گوتزه (بایرن مونیخ) سامی خدیرا (یوونتوس)جاشوا کیمیچ (بایرن مونیخ) تونی کروس (رئال مادرید) مسوت اوزیل (آرسنال) لروی سانه (شالکه) یولیان وایگل (بوروسیا دورتموند) باستین شواین اشتایگر (منچستر یونایتد)   مهاجمان: لوکاس پودولسکی (گالاتاسرای) آندره شورله (وولفسبورگ) توماس مولر (بایرن مونیخ) ماریو گومز (بشیکتاش)  

12:00  1395/03/17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن