تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى طاووس بهشتيان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814790512




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضو جبهه‌پایداری: اسلام رحمانی را قبول نداریم؛ انحرافی است!


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: عضو جبهه‌پایداری: اسلام رحمانی را قبول نداریم؛ انحرافی است!
​حجت‌الاسلام احمد سالک کاشانی از اعضای جامعه روحانیت مبارز و نماینده اصفهان در مجلس دهم، در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس گفته است که " ما اسلام رحمانی را قبول نداریم و این حرف یک جریان انحرافی است".
آفتاب : سالک در پاسخ به این سئوال که "برخی از سیاسیون ما اسلام رحمانی را به اسلام ناب تعمیم می‌دهند، نظر شما چیست؟" ما اسلام رحمانی را قبول نداریم و این حرف یک جریان انحرافی است؛ ما یک اسلام ناب داریم؛ کسی که قائل به اسلام رحمانی است می‌خواهد بگوید «اشداء علی الکفار» نباشد و فقط «رحماء بینهم» باشد. اسلام رحمانی را براساس رحماء بینهم می‌خواهد بگوید تا بتواند با آمریکا مذاکره کند ما می‌گوییم این درست نیست، آیه 29 سوره فتح به این اصل «اشداء علی الکفار و رحماء بینهم» اشاره دارد و این اصل مترقی «با هم» معنا می‌دهد.


به گزارش آفتاب، وی افزود: چه کسی می‌خواهد مقابل کفار بایستد؟ انسجام درونی تشکیلاتی رحمانیت باید به رهبریت «محمد رسول الله» صورت گیرد، یعنی آن «رحماء بینهم» باید چنان سازماندهی داشته باشد که پشت سر رهبری بایستد و بتواند «اشداء علی الکفار» باشد و در غیر این صورت اشداء علی الکفار شکل نمی‌گیرد.بنابراین من معتقدم اسلام رحمانی یک جریان انحرافی است در حالی که در اسلام ناب محمدی نفاق وجود ندارد و صدق و اخلاص است و دورویی و وابستگی به دنیا در آن نیست، حتی اسلام ناب حرکت سیاسی‌اش روی یال نیست؛ امروز یک عده از سیاسیون کشور ما روی یال راه می‌روند و به تعبیری نان را به نرخ روز می‌خورند یک روز می‌گویند زنده باد احمدی‌نژاد اوضاع که برگشت می‌گویند زنده باد روحانی فردا هم چیز دیگری می‌گویند. موضع گیری راسخ و مستحکم ندارند این خطرناک است و اینها کسانی هستند که جامعه را به ناکجاآباد می‌کشانند کما اینکه در صدر اسلام امیرالمومنین را خانه‌نشین کردند و امثال این سیاسیون آن بلا را سر اسلام آوردند.این مسئله منتفی نیست پس اصل دوم در دکترین امام، ایجاد یک دگرگونی و انقلاب در آحاد مردم است با ریشه معرفت و بصیرت امام اولین موضوعش روی اسلام ناب بدون پیرایه و خرافه بود، همین الان ما گرفتار خرافه هستیم که مردم را فریب می‌دهند. اما این خرافه‌ها به اسلام نمی‌چسبد. یا بحث داعش و تکفیری‌ها و سایت کلمه خرافه‌گری درباره اسلام است.کار دوم امام در این 15 سال معرفی دشمان اسلام بود که چه کسی دشمن اسلام است؛ نامه امام به گورباچف را نگاه کنید بعد از آن نامه ادوارد شوارتناتزه (آخرین مدیر خارجه شوروی) به ایران آمد و مقابل امام نشست و از نامه ایشان تشکر کرد.




تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن