تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819493461




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش حزب اعتدال به اظهارات مرعشی درباره رای نیاوردن عارف


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: رئیس ستاد انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه در واکنش به اظهارات مرعشی گفت: ممکن است کسی که شکست می‌خورد این شکست را به همه عوامل منتسب کند.

به گزارش تراز ،اسماعیل شجاعی عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه درباره ترکیب هیئت رئیسه مجلس دهم گفت: نظر ما این بود که تمام اعضای هیئت رئیسه از فراکسیون امید باشند اما نحوه چینش هیئت رئیسه نشان داد که اکثریت مجلس خواهان تعامل هستند.

شجاعی در واکنش به اظهارات حسین مرعشی که گفته «رأی نیاوردن عارف به دلیل رفتار نمایندگان عضو حزب اعتدال و توسعه بود» خاطرنشان کرد: ما تا آخر با فراکسیون امید هماهنگ بودیم و طی هفته‌های گذشته جلسه‌ای با دکتر عارف برگزار کردیم.

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه افزود: حزب اعتدال و توسعه در این مسئله هرگز زاویه‌ای با فراکسیون امید نداشته و ممکن است کسی که شکست می‌خورد  این شکست را به همه عوامل منتسب کند.

وی با بیان اینکه اعضای حزب اعتدال و توسعه تلاش خود را برای پیروزی فراکسیون امید انجام دادند، اظهار کرد: من در چند مصاحبه گفتم نگاه اعتدال و توسعه این است که تفاوتی بین عارف و لاریجانی نیست و چندان بر این مسئله حساسیت نشان ندادیم. به اعتقاد ما بهترین کار واگذاری انتخاب رئیس به خود نمایندگان بود و نباید به نمایندگان اولویتهای بیرون از مجلس را تحمیل کرد.

رئیس ستاد انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه با بیان اینکه دکتر لاریجانی از طرف حزب اعتدال و توسعه در قم مورد حمایت قرار گرفت، گفت: عارف و لاریجانی هر دو در لیست اعتدال و توسعه بودند لذا ما به هر تصمیمی که نمایندگان گرفتند احترام می‌گذاریم.

شجاعی با بیان اینکه نباید رأی آوردن یا نیاوردن یک کاندیدا حیثیتی تلقی شود، متذکر شد: ما بارها تأکید کردیم که نباید رقابت بر سر ریاست مجلس را به یک موضوع رادیکال تبدیل کنیم. ریاست مجلس یک رقابت طبیعی بود که حتی ممکن است این رقابت در یک جناح انجام گیرد.


منبع: تسنیم







زمانبندی انتشار: 17 خرداد 1395 - 11:34





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن