تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805266998




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در بحث تخصیص اعتبارات توجه ویزه به دستگاه تعلیم وتربیت شهرستان خواهدشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فرماندار شهرستان بدره در جلسه شورای آموزش و پرورش: در بحث تخصیص اعتبارات توجه ویزه به دستگاه تعلیم وتربیت شهرستان خواهدشد فرماندار رئیس شورای آموزش و پرورش در پایان بیان داشت: فرمانداری شهرستان برای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش و رفع مشکلات این دستگاه عظیم از هیچ کوششی فرو گذار نخواهد کرد و در کمیته برنامه ریزی شهرستان و در بحث تخصیص اعتبارات توجه ویزه ای به دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان خواهد شد.
۱۳۹۵ دوشنبه ۱۷ خرداد ساعت 11:10

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از استان ایلام،دومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بدره با حضور اعضا در محل سالن اجتماعا ت آموزش و پرورش برگزار گردید. مختار حیدربیگی مدیر اداره و دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان بدره در ابتدای این جلسه ضمن عرض خیر مقدم به اعضای شورا وتبریک اعیاد شعبانیه و سالروز فتح و آزادی خرمشهر و همچنین تسلیت فرارسیدن سالروز ارتحال جانسوز بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به بیان دستور کار جلسه پرداخت . حیدربیگی در این جلسه از تمامی کسانی که در برنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم با آموزش و پرورش همکاری داشته و به مقام شامخ معلم احترام گذاشتند تقدیر و تشکر نمودند . مدیر آموزش و پرورش بدره در بخشی دیگر از سخنان خود به موضوع اوقات فراغت دانش آموزان پس از تعطیلی مدارس پرداخت و بیان داشت باید سعی نماییم با پرهیز از هرگونه موازی کاری به جای پر نمودن اوقات فراغت دانش آموزان اوقات فراغت آنها را غنی نماییم و با هدف گذاری مناسب بتوانیم در پایان کلاس ها ی اوقات فراغت خروجی خوبی داشته باشیم. دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان بدره در ادامه با اشاره در پیش بودن ایام سالروز ارتحال جانسوز بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بیان داشت باید در این راستا ابعاد شخصیتی امام راحل عظیم الشأن برای نسل جوان تبیین گردد و در این ایام قطعاً آموزش و پرورش ویژه برنامه هایی در خور شأن و نام امام عزیز خواهد داشت . مدیر آموزش و پرورش بدره در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد که با همراهی و همدلی اعضای محترم شورای آموزش و پرورش شاهد پیشرفت آموزش و پرورش شهرستان در همه ی زمینه ها باشیم. در ادامه این جلسه آقای مرادحاصلی فرماندارو رئیس شورای آموزش وپرورش شهرستان بدره ضمن تقدیر و تشکر از حضور اعضا و باجمع بندی مباحث مطرح شده ، با اشاره به شعار سال (( اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل)) اظهار داشت سعی نماییم تمام جلسات دستگاههای اجرایی بویژه جلسات شورای آموزش و پرورش با محوریت اقدام و عمل برگزار شود و اعضای شورا برای به سرانجام رسیدن مصوبات شورا تمام سعی وتلاش خود را به کار گیرند . ایشان با گذری بر دستور کار جلسه و نقطه نظرات بیان شده توسط اعضای حاضر در جلسه توصیه ها و راهنمایی های لازم را ارائه نمودند.رئیس شورای آموزش و پرورش در پایان بیان داشت فرمانداری شهرستان برای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش و رفع مشکلات این دستگاه عظیم از هیچ کوششی فرو گذار نخواهد کرد در کمیته برنامه ریزی شهرستان و در بحث تخصیص اعتبارات توجه ویزه ای به دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان خواهد شد. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن