تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دوست ندارم كه در كودكى از دنيا مى رفتم و وارد بهشت مى شدم و بزرگ نمى شدم تا پروردگارم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803829405




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری در استان یزد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد خبر داد : افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری در استان یزد معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد گفت: مرکز خدمات سرمایه گذاری در استان به منظور رونق بخشیدن به فضای کسب و کار و کمک به بخش تولید و صنعت استان به زودی افتتاح خواهد شد .
۱۳۹۵ دوشنبه ۱۷ خرداد ساعت 10:09

خبرگزاری پانا+

  به گزارش پانا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری یزد ، پیش از ظهر یکشنبه 16 خردادماه ، جلسه شورای اداری استان با حضور استاندار یزد ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ، مدیر کل حوزه استاندار ، فرمانداران ، مدیران کل و مسئولان استان در تالار اندیشه استانداری برگزار شد .   "سیدعلی عزالدینی" در این جلسه اظهار داشت : شناسایی واحدهای صنعتی نیمه فعال یا تعطیل استان و بررسی نقاط ضعف و مباحث مدیریتی آنها انجام شده است .

وی با اشاره به ابلاغ دستورالعمل حمایت مالی دولت تدبیر و امید از واحدهای صنعتی افزود: چهار هزار و 600 میلیارد ریال برای طرح های نیازمند سرمایه در گردش یا واحدهای نیمه تمام با 60 درصد پیشرفت فیزیکی استان اختصاص یافته است.

عزالدینی ادامه داد : پس از ابلاغ دستورالعمل اقتصاد مقاومتی در شهریور سال 94 ، جلسات اولیه در این خصوص برگزار شد و امسال نیز با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال با عنوان" اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل"، ستاد اقتصاد مقاومتی در استان با 18 عضو دولتی و 12 عضو غیردولتی از تشکل های صنعتی و صنفی تشکیل شده است.

معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد تصریح کرد: در 5 جلسه برگزار شده این ستاد ، 19 مصوبه به تصویب رسیده و 9 کارگروه تخصصی زیرمجموعه کارگروه اصلی ایجاد شده و برنامه های عملیاتی و برش های استانی به آنها ابلاغ شده است.

وی با اشاره به راه اندازی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان گفت: در این کارگروه 21 جلسه برگزار گردیده و 320 مصوبه در حوزه های مختلف بانکی، مالیاتی، تامین اجتماعی، گاز و برق با همکاری دستگاه های اجرایی برای حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی استان انجام شده است.

گفتنی است در پایان جلسه شورای اداری استان ، احکام سرپرستان فرمانداری های شهرستان های یزد و اردکان ، مدیران کل دفتر امور شهری، روستایی و شوراها، امنیتی و انتظامی، دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک، مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و رئیس مرکز برنامه ریزی، نوسازی و توسعه فناوری اطلاعات استانداری تقدیم آن ها شد.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن