تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگین ترین چیزی که روز قیامت در ترازوی اعمال قرار داده می شود صلوات بر محمد و اهل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814255568




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تغییر در زمان اجرای طرح «زوج و فرد» در رمضان


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: تغییر در زمان اجرای طرح «زوج و فرد» در رمضان
جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از تغییر در زمان اجرای طرح زوج و فرد از روز سه شنبه همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان خبر داد.
آفتاب : سرهنگ حسن عابدی با اشاره به در پیش‌ِرو بودن ماه مبارک رمضان، از تغییر در ساعت پایان طرح زوج و فرد در این ایام خبر داد و در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، پلیس راهور تهران بزرگ به منظور تسهیل در عبور و مرور شهروندان تهرانی و روزه‌داران، برنامه تغییر ساعت اتمام طرح زوج و فرد را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش تسنیم، جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر شد تا زمان اجرای طرح زوج و فرد از روز سه شنبه 18 خرداد ماه همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، دو ساعت کاهش یابد.

وی ادامه داد: در این طرح که به منظور روان سازی ترافیکی عصرگاهی در ماه مبارک رمضان انجام خواهد شد، ساعت اتمام طرح زوج و فرد از ساعت 19 به ساعت 17 تغییر می‌یابد.

عابدی خاطرنشان کرد: همشهریان تهرانی باید توجه داشته باشند که این تغییر تنها مختص به طرح زوج و فرد داشته و زمان اجرای طرح ترافیک هیچ تغییری نخواهد داشت.

بر اساس این گزارش، ساعت شروع و پایان طرح ترافیک و طرح زوج و فرد در شهر تهران در ماه مبارک رمضان از ساعت 6:30 تا ساعت 17 خواهد بود.



تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن