تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آينده نوشته مى‏شود. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820594438




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمدید ۷۲ ساعته آتش بس در «داریا»


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
تمدید ۷۲ ساعته آتش بس در «داریا»
تمدید ۷۲ ساعته آتش بس در «داریا» ثبت ۹ مورد نقض آتش بس و تمدید ۷۲ ساعته آتش بس در شهر «داریا» در حومه دمشق از مهمترین تحولات سوریه است.



به گزارش  فرهنگ نیوز، مرکز حمیمیم که وظیفه نظارت بر آتش بس در سوریه را برعهده دارد از ۹ مورد نقض آتش بس در این کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد. بنا بر اعلام این مرکز ۵ مورد از موارد نقض آتش بس در استان دمشق و ۴ مورد دیگر نیز در استان حلب روی داده است.

در همین راستا تروریست های گروه موسوم به جیش الاسلام محلات الاسد، المیدان، الخالدیه و المدینه القدیمه در حلب را مورد حمله خمپاره ای و توپخانه ای قرار دادند.

در استان دمشق نیز تروریست های این گروه مناطق حرستا، جوبر و ارض الساقیه را مورد هدف قرار دادند. این تروریست ها همچنین دو بار نیز منطقه مساکن برزه را بمباران کردند.

مرکز حمیمیم  در عین حال در بیانیه خود از پایدار بودن آتش بس در اغلب مناطق سوریه خبر داده و افزود که تعداد مناطقی که به آتش بس پیوسته اند به ۱۳۴ منطقه رسیده است. این در حالی است که تعداد گروه های مسلحی که پایبندی خود به آتش بس را اعلام کرده اند بدون تغییر ۶۰ گروه باقی مانده است.

از سوی دیگر مرکز حمیمیم از تمدید آتش بس در شهر «داریا» در حومه غربی دمشق به مدت ۷۲ ساعت تا ساعت ۲۴ روز ۷ ژوئن (۱۸ خرداد) خبر داد. در بیانیه صادره از سوی این مرکز آمده است که هدف از این اقدام روسیه، تضمین امنیت رساندن کمک های انسانی به اهالی استان دمشق است.
 

منبع: مهر


95/3/17 - 07:22 - 2016-6-6 07:22:48





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن