تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس فرزندش را ببوسد ، خداوند عزّوجلّ براى او ثواب مى نويسد و هر كسى كه او را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820231679




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قزوین نیازمند یک هزار و 600 تخت اقامتگاهی جدید


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: قزوین نیازمند یک هزار و 600 تخت اقامتگاهی جدید
قزوین برای رسیدن به اهداف گردشگری خود تا سال 99، به یک هزار و 606 تخت اقامتگاهی جدید در قالب هتل و میهمان پذیر نیاز دارد.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران ، از قزوين ؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: در حال حاضر مجموع تخت های اقامتگاهی در استان قزوین اعم از هتل ها و میهمان پذیرها 513 تخت  است .

منوچهر حبیبی با بیان اینکه برای ساخت 19 هتل جدید در استان مجوز صادر شده است، افزود: در صورت ساخت این هتل ها، یک هزار و 584 تخت به تعداد تخت های اقامتگاهی قزوین افزوده می شود.

 وی  بيان کرد: این هتل ها در شهرهای قزوین، تاکستان، بوئین زهرا، آبگرم و معلم کلایه ساخته خواهند شد.

حبیبی اضافه کرد: از بین مجوزهای صادر شده، کار ساخت 11 هتل که نزدیک به یک هزار تخت اقامتگاهی را در خود جای خواهند داد، آغاز شده است.

وی، مهم ترین مشکل پیش روی سرمایه گذاران هتل در استان را کمبود نقدینگی برای ساخت بيان کرد و گفت : با هماهنگی های صورت گرفته، مقرر شد تا بانک ها همراهی لازم را برای اعطای تسهیلات به منظور ساخت اماکن اقامتی داشته باشند.
انتهای پيام/








۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن