تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالم باشى یا جاهل ، خاموشى را برگزین تا بردبار به شمار آیى . زیرا خاموشى نزد دانا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820934415




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیراندازی به اتوبوس حامل گردشگران در فرانسه


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: تیراندازی به اتوبوس حامل گردشگران در فرانسه
تیراندازی به یک اتوبوس حامل گردشگران اهل جمهوری چک در فرانسه ۶ مجروح برجا گذاشت.
به گزارش نامه نیوز، بنابر اعلام منابع آگاه فرانسوی، یک اتوبوس حامل ۷۵ گردشگر اهل چک از جمله گروهی از دانش‌آموزان شب گذشته در حین عبور از منطقه دروم در جنوب شرقی فرانسه دو مرتبه هدف تیراندازی قرار گرفت.

به نوشته روزنامه فرانسوی فیگارو، در جریان این تیراندازی ۶ مسافر این اتوبوس به واسطه شکستن شیشه‌های اتوبوس مجروح شدند که یکی از آنها از ناحیه چشم دچار جراحت شد.

این خودرو که از اسپانیا به سمت جمهوری چک در حرکت بود، ابتدا مورد اصابت گلوله از سمت جلو قرار گرفت و شیشه جلوی خوردو شکست و پس از آن نیز شلیک دوم منجر به شکستن شیشه عقبی خودرو شد.

طبق نخستین اطلاعات حاصله، عامل تیراندازی از سلاح و گلوله استفاده کرده اما موضع وی و مکانی که او از آنجا اقدام به تیراندازی کرده مشخص نیست.

بنابر اعلام منابع فرانسوی، تمامی مسافرانی که در بیمارستان بستری شده‌ بودند از بیمارستان مرخص شده و به کشور خود بازگشته‌اند و محل وقوع تیراندازی نیز هم‌اکنون تحت کنترل امنیتی کامل قرار دارد.

منبع: فارس


۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن