تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819234475




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ویژه برنامه های سیمای جهان بین در ماه مبارک رمضان


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


ویژه برنامه های سیمای جهان بین در ماه مبارک رمضان استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - شبکه استانی سیمای جهان بین با ویژه برنامه های متنوعی به استقبال ماه مبارک رمضان می رود.

به گزارش  خبرگزاری خبرانلاین به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاریهمزمان با ماه مبارک رمضان برنامه های متنوعی در صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری تولید و پخش می شود که از آن جمله می توان به برنامه «شمیم بهشت» که به پخش مستقیم برنامه جزء خوانی قرآن کریم از مصلای امام خمینی شهرکرد اختصاص دارد و هر روز عصر از ساعت17:30 به مدت 60 دقیقه به تهیه کنندگی حمید کاووسی و کارگردانی رضا قاضی به روی آنتن شبکه استانی سیمای جهان بین می رود، اشاره کرد.
برنامه «در آستان آسمان» ويژه برنامه سحرهاي ماه مبارك رمضان است که به منظور ايجاد شور و نشاط در لحظات معنوي سحر از سيماي جهان بين، ميهمان لحظات سحرهاي ماه مبارك رمضان مردم استان است.
مباحث کارشناسی مذهبی، ادعيه سحر، قرآن، نکات روزه داری، اذان، تعقیبات نماز و دعای روز بخش هاي متنوع برنامه «ترنم سحر» را تشكيل مي دهند که سحرهای ماه رمضان به تهیه کنندگی طیبه اسماعیلی، کارگردانی فرحناز حاتم پوری و اجرای احمد باقری به مدت 60 دقیقه از سیمای جهان بین پخش می شود.
همچنین «ماه عاشقی» ويژه برنامه افطار است که در طول ماه مبارك رمضان در بخش هاي جذاب و متنوعي با هدف ايجاد لحظات معنوي و نشاط انگيز براي روزه داران به استقبال لحظات معنوی افطار و اذان مغرب می رود.
تدبر در قرآن، خاطرات رمضان، مباحث کارشناسی مذهبی، مسابقه، گزارش مشاغل، حدیث، ادعیه، قرآن، اذان و نیایش بخش هاي اين برنامه را تشكيل مي دهند كه در ماه رمضان به تهیه کنندگی بیژن علی بابایی، کارگردانی هادی اسپنانی و اجرای افشین امانی هر شب در لحظات افطار به مدت 60 دقيقه از سيماي جهان بين پخش می شود.
«ترنم» عنوان برنامه ای دیگر از تولیدات سیمای جهان بین ویژه اذان و نماز ظهر است که در طول ماه مبارک رمضان در بخش های مختلفی از جمله شرح نهج البلاغه، تلاوت قرآن کریم، اذان، نماز جماعت و نیایش به تهیه کنندگی رضا قاضی و کارگردانی بابک جلیلیان به مدت 25 دقیقه، همراه لحظات معنوی روزه داران می شود.

کلید واژه ها: استان چهارمحال و بختیاری -




یکشنبه 16 خرداد 1395 - 14:18:59





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن