تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را برطرف مى كند و باعث پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819051027




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفی فرمانده هان یگان حفاظت اراضی شهرستان‌ها خراسان رضوی به زودی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: معرفی فرمانده هان یگان حفاظت اراضی شهرستان‌ها خراسان رضوی به زودی
مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: به زودی ، فرمانده هان یگان حفاظت اراضی شهرستان‌هاتعیین ومنصوب می‌شوند.
به گزارش گروه استان های باشگاه خرنگاران جوان از مشهد، محمد حدیدی در جلسه ستاد حفاظت املاک و اراضی استان افزود: یگان حفاظت بازوی قوی درحفظ حقوق بیت المال دربخش حفاظت ازاراضی متعلق به دولت میباشد وی گفت: یگان حفاظت اراضی این ظرفیت را به وجود آورده که ازاراضی دولت درسطح استان بادقت بیشتری ازگذشته حفظ و نگهداری گردد. مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی با بیان اینکه به زودی در تمامی شهرستان‌های استان فرمانده حفاظت اراضی خواهیم داشت، افزود: بسیاری از شهرستان‌های استان، نیروهای مورد نظر را برای این جایگاه معرفی کرده‌اند که این افراد پس از آموزش‌های مختلف، مسوولیت یگان حفاظت اراضی شهرستان‌ها را عهده دار می‌شوند. حدیدی گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان، طی برنامه ریزی یکماهه شرکت طرف قراردادرامکلف به تحویل اراضی درهر شهرستان استان باهماهنگی یگان حفاظت کرده است. وی با تاکید بر اینکه حفاظت اراضی باعث پیشگیری از تحمیل برخی هزینه‌هابه دستگاه ودولت می‌شود، گفت: زمانی که حفاظت اراضی به خوبی انجام شود، تخلفی صورت نمی‌گیرد و شکایتی برای بازپس‌گیری انجام نمی‌شود و به این طریق هم باری از دوش دستگاه قضایی و اداره کل راه و شهرسازی برداشته می‌شود.

لینک


۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 187]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن