تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن نیک را از هر کسی ، هر چند به آن عمل نکند ، فرا گیرید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819697182




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اثبات اسلام ناب هدف و راه امام خمینی(ره) بود


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: اثبات اسلام ناب و ترویج آن در دنیا،هدف و راه امام خمینی(ره) بود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان امروز در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اینکه رهبر کبیر انقلاب اسلامی گام های اساسی برای ترویج اسلام ناب برداشت، اظهارداشت: هدف اصلی و نهایی امام زنده کردن اسلام ناب و ترویج آن در دنیا بود. وی افزود: اسلام ناب مبنای مهم اسلامی را در بر دارد و هیچ گاه ظلم و ستم به ملت های مظلوم را نمی پذیرد و دوستی با دشمنان اسلام ندارد. آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به اینکه احیا اسلام ناب در جهان مهمترین هدف امام بود، تصریح کرد: عدم پذیرش ظلم، عدم تجمل گرایی، استقلال و عزت کشور، خدمت به مردم و دوری از ظلم به مردم از اهداف امام بود که در طول زندگی خود اجرا و بر آن تاکید داشت. وی با بیان اینکه مبانی اسلام ناب نیز همین اهداف امام است، افزود: اسلام آمریکایی به دنبال ظلم استعمار است و این رفتار چهره اسلام را تخریب می کند که تخریب چهره اسلام هدف نهایی دشمن برای استعمار است. نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: فرارسیدن این ماه برکات زیادی دارد که باید برنامه ریزی برای بهره مندی از این برکات و انجام فعالیت های خاص این ماه صورت گیرد. وی حفظ شئونا اسلامی را خواستار شد و گفت: باید محل فروش مواد غذایی و رستوران ها در ماه مبارک رمضان مدیریت شود تا اینکه بی حرمتی به این ماه نشود. اثبات اسلام ناب هدف و راه امام خمینی(ره) بود خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: اثبات اسلام ناب و ترویج آن در دنیا،هدف و راه امام خمینی(ره) بود.
[ مشاهده متن کامل خبر اثبات اسلام ناب هدف و راه امام خمینی(ره) بود در خبرگزاری شبستان ]


جمعه ، ۱۴خرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن