تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات قدرت، انصاف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814609317




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شمار تلفات سیل آلمان به 10 نفر رسید


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: شمار تلفات سیل آلمان به 10 نفر رسید
در ادامه بارش باران های شدید و جاری سیل در جنوب آلمان ، شمار کشته شدگان این حادثه به 10 نفر رسید و چندین نفر دیگر ‏نیز همچنان ناپدید هستند.
آفتاب : در پی بارش باران شدید و جاری شدن سیل در چند روز گذشته ؛ 6 نفر در ایالت بایرن و 4 نفر در ایالت بادن وورتمبرگ جان خود را از دست داده اند. 


اداره هواشناسی آلمان هشدار داده است که در ایالت بایرن باران و رعد و برق های جدید به وقوع خواهد پیوست و انتظار می رود که تا هفته آینده نیز ادامه پیدا کند. 


میزان خسارات ناشی از بارندگی شدید و سیل اخیر تاکنون ده ها میلیون یورو تخمین زده شده است. همزمان "آنگلا مرکل" صدراعظم آلمان ضمن ابراز تاسف از این فاجعه ؛ با خانواده و بستگان کشته شدگان ابراز همدردی کرد. 


همزمان فرانسه نیز شاهد مهلک‎ترین سیل در طول یک قرن اخیر بوده و سطح آب به حدی بالا آمده است که کناره‎های رودخانه سن از شدت فشار آب فروریخته است. 


به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری آلمان، تقریبا 10 هزار واحد مسکونی در فرانسه با قطع برق مواجه شده‎ و هزاران نفر خانه‎های خود را ترک کرده‎‎اند و نهادهای خدمات اضطراری بیش از 10 هزار تماس کمک دریافت کرده‎اند. 






تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن