تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هیچکس تا زبانش را نگه ندارد از گناهان در امان نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804746970




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چين را بزن و برو ريو!


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: چين را بزن و برو ريو!
تيم ملي واليبال كشورمان در يك بازي نفسگير و نزديك توانست ژاپن را 3 بر يك شكست دهد و در پايان روز چهارم رقابت‌هاي انتخابي المپيك در رده سوم جدول مسابقات قرار بگيرد. ملي‌پوشان امروز به مصاف چين مي‌روند و در صورت پيروزي به المپيك صعود مي‌كنند.
نویسنده : سعيد احمديان 


ايران پس از دو پيروزي و يك باخت، در روز چهارم رقابت‌هاي انتخابي المپيك به مصاف ژاپن ميزبان رفت، سالن متروپليتن برخلاف مسابقات قبلي كشورمان، ديروز پر از تماشاگر بود و چشم‌بادامي‌ها براي تيم ملي‌شان سنگ‌تمام گذاشته بودند. در اين شرايط بود كه لوزانو، شاگردانش را به مصاف تيم ژاپن فرستاد. ژاپني‌ها هم با توجه به دو باخت و تنها يك پيروزي در سه مسابقه قبلي‌شان، براي اينكه شانس صعودشان را زنده نگه دارند، تنها به دنبال برد بود. ست اول با پيروزي كشورمان همراه بود. در اين ست ملي‌پوشان تمرکز خود را روي تور سرويس و دفاع روي گذاشته‌ بودند و با توجه به عملكرد خوب در اين دو بخش، با يک بازي برتر ست نخست بازي مقابل ژاپن ميزبان را 25 بر 20 به سود خود خاتمه دادند.

در ست دوم اما خبري از بازي برتر ست اول ملي‌پوشان نبود و جريان بازي عوض شد و ضعف در دريافت اول و توپگيري و همچنين اشتباهات بازيکنان ايران در حمله باعث شد تا ژاپني‌ها از همان ابتدا تيم برتر ميدان باشند. اين در حالي بود كه در اين ست ژاپني‌ها با زدن سرويس و دفاع توانستند امتيازهاي زيادي را به دست بياورند و برخلاف ست اول، با بازي شان، شاگردان لوزانو را تحت تأثير قرار دهند. تعويض‌هاي لوزانو هم در اين ست به کار تيم ايران نيامد و ژاپني‌ها 25 بر 19 برنده شدند تا دو تيم در ست شماري يك- يك مساوي شوند. ست سوم با وجود اينکه ژاپني‌ها حملات بيشتر و مؤثرتري داشتند اما بازيکنان ايران در دفاع روي تور موفق‌تر عمل کردند. نکته قابل توجه در مورد بازي شاگردان لوزانو در ست سوم اين بود که دفاع روي تور به درستي و به موقع مقابل حملات ژاپن تشکيل مي‌شد. كاهش اشتباهات تيم باعث شد تا ايران مانند ست اول، ست سوم را به نفع خودش به پايان برساند. در اين ست ايران با نتيجه 25 بر 22 پيروز شد تا در ست شماري، ايران 2 بر يك پيش بيفتد.

ست چهارم نفسگيرتر از ست‌هاي ديگر آغاز شد و بازي نزديك باعث شده بود كه يك بار ايران در امتيازات پيش بيفتد و دوباره باز اين ژاپني‌ها بودند كه جبران مي‌كردند. موضوعي كه در اين ست قابل مشاهده بود اشتباهات تيم كشورمان بود كه به ژاپني‌ها امتياز مي‌داد. يكنواخت نبودن بازي كشورمان باعث شد در اين ست دو تيم بازي نفسگيري داشته باشند. البته نبايد در اين بين از حضور تماشاگران پرسر و صداي ژاپني هم غافل شد. با اين حال واليباليست‌هاي كشورمان كه نمي‌خواستند كار به ست پنجم بكشد، در امتيازهاي پاياني توانستند برتري شان را ديكته كنند و در اين ست كه سخت دنبال شد با نتيجه 27 بر 25 به پيروزي رسيدند تا در مجموع با نتيجه 3 بر يك ژاپن را شكست دهند.

در ديگر بازي‌هاي ديروز هم كانادا 3 بر صفر ون‍زوئلا را شكست داد، چين در حالي كه در دو ست اول مقابل لهستان پيروز شده بود، در نهايت 3 بر 2 به اين تيم اروپايي باخت و فرانسه هم در مسابقه‌اي كه ست چهارمش با نتيجه عجيب 44 بر42 به نفع اين تيم به پايان رسيد، توانست 3 بر يك استراليا را شكست دهد. در پايان روز چهارم تيم لهستان با وجود داشتن يك امتياز كمتر به خاطر برد بيشتر نسبت به فرانسه با 10 امتياز در صدر است. فرانسه دوم است و ايران با هشت امتياز در رده سوم قرار دارد و چين هم با هفت امتياز در رده چهارم قرار دارد و جدي‌ترين تعقيب‌كننده تيم كشورمان است.
  
امروز؛ جدال حساس با چين
در ادامه رقابت‌هاي انتخابي المپيك، امروز تيم كشورمان از ساعت 11و 10 دقيقه با چين روبه‌رو مي‌شود. چين كه سابقه دو دوره حضور در المپيك را در كارنامه‌اش دارد، در يك سال گذشته روند رو به رشدي داشته است و مي‌تواند يك حريف جدي براي كشورمان باشد، به خصوص اينكه تيم ملي كشورمان در جريان يك بازي تداركاتي قبل از آغاز اين مسابقات به سختي و با نتيجه 3 بر 2 توانست اين تيم را شكست دهد. روز شنبه 15 خرداد هم در ششمين روز رقابت‌هاي انتخابي المپيك از ساعت 8 و 25 دقيقه به مصاف تيم لهستان مي‌رود. لهستان سابقه هشت دوره حضور در المپيك و قهرماني در المپيك 1976 مونترال را در كارنامه‌اش دارد و در پايان روز چهارم صدرنشين مسابقات انتخابي المپيك است. ايران و لهستان پيش از آغاز مسابقات با هم روبه‌رو شدند كه تيم ملي كشورمان توانست اين تيم را 3 بر يك شكست دهد.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن