تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سزاوار است كه عاقل ، از مستى ثروت، قدرت ، دانش ، ستايش و مستى جوانى بپرهيزد، چرا ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819173723




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلینتون:ترامپ از ترس آبروریزی به کهنه سربازان کمک کرد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: کلینتون:ترامپ از ترس آبروریزی به کهنه سربازان کمک کرد
هیلاری کلینتون به سی ان ان در مورد کمک مالی به کهنه سربازان آمریکایی گفت که دونالد ترامپ چندان شایسته تقدیر نیست و از بیم "آبروریزی" مجبور شد تا چنین کاری را انجام دهد.
به گزارش نامه نیوز، داوطلب پیشتاز نامزدی دمکراتها در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا سه شنبه شب در گفت و گوی تلفنی با شبکه خبری سی ان ان گفت: "من خوشحالم که او بالاخره این کار را انجام داد. به نظر من مشکل اینجاست که بین گفتار و کردار ترامپ تفاوت وجود دارد."
کلینتون افزود: "ترامپ از ترس اینکه مبادا یک گزارشگر آبروی او را ببرد به کهنه سربازان کمک کرد." وی از کمک های مالی خود نیز سخن گفت ولی جزئیات بیشتر و گیرندگان این کمک ها و همچنین مبالغ آنها را افشا نکرد.

کلینتون خبر داد که دستیاران وی و سندرز در مورد چگونگی متحد ساختن حزب دمکرات مشغول رایزنی هستند و جزئیات بیشتر این همکاری پس از پایان رای گیری های درون حزبی به بحث گذاشته خواهد شد.
وی تاکید کرد که همانند سندرز قصد دارد تا مانع از پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شود.

شب گذشته نیز دونالد ترامپ ادعاهای برخی رسانه ها درباره تحویل ندادن کمک های مالی برای سازمان های خیریه کهنه سربازان آمریکایی را رد کرد و آنها را دروغگو و فریبکار خواند.
وی در کنفرانسی مطبوعاتی فهرستی از سازمان های خیریه کهنه سربازان آمریکایی و میزان کمک مالی ای را که دریافت کرده اند، برای رسانه ها قرائت کرد.

ترامپ چند ماه پیش بانی جمع آوری کمک مالی برای کهنه سربازان آمریکایی شد و توانست علاوه بر یک میلیون دلاری که خود به این منظور اختصاص داد، بیش از 4.6 میلیون دلار دیگر از میان ثروتمندان آمریکایی جمع آوری کند. به تازگی برخی از رسانه ها وی را متهم کرده بودند که مبالغ جمع آوری شده را به سازمان های یاد شده تحویل نداده است.



منبع: ایرنا


۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن