تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در هر جمعه، اندكى از سبيل و ناخن‏هاى خود را بگير، و اگر هم چيزى وجود نداشته باشد، آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819912664




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزئیات دیدارهای وزیر دادگستری با نخست وزیر، مقامات قضایی و اسقف اعظم ارمنستان


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: جزئیات دیدارهای وزیر دادگستری با نخست وزیر، مقامات قضایی و اسقف اعظم ارمنستان
وزیر دادگستری کشورمان در سفر به ارمنستان، با نخست وزیر این کشور دیدار و گفت و گو کرد.


به گزارش نامه نیوز به نقل از روابط عمومی وزارت دادگستری، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری کشورمان، در ادامه برنامه های سفر به کشور ارمنستان با نخست وزیر این کشور دیدار کرد.

در این دیدار ضمن تاکید دو طرف بر گسترش همکاری ها بین دو کشور، نخست وزیر ارمنستان اطمینان داد در جهت توسعه سطح مناسبات، تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت.

وزیر دادگستری کشورمان نیز با بیان این مطلب که بیش از سی هزار ایرانی در بهار امسال به ارمنستان سفر کرده اند اظهار داشت: مقایسه این آمار با مدت مشابه در سالهای گذشته، نشان از روند رو به رشد روابط اجتماعی، اقتصادی و انسانی بین دو کشور دارد و وظیفه دستگاه های قضایی نیز تقویت و تحکیم این روابط است.

وی در این خصوص افزود: فراهم نمودن بستر های رشد روابط از طریق حمایت های حقوقی و قضایی، باعث خواهد شد بازرگانان و تجار دو کشور با طیب خاطر به فعالیت بپردازند.

هم‌چنین موضوع لغو روادید بین دو کشور از دیگر محورهای مذاکرات وزیر دادگستری با نخست‌ وزیر ارمنستان بود که دو طرف موافقت خود را با لغو روادید بین دو کشور اعلام کردند.

دیدار وزیر دادگستری با اسقف اعظم ارمنستان

وزیر دادگستری گفت: دور شدن از تفکر توحیدی و خدا پرستی یکی از بزرگترین مشکلات جوامع امروزی است.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری کشورمان، در ادامه برنامه های سفر به کشور ارمنستان با اسقف اعظم این کشور دیدار کرد.

در این دیدار پورمحمدی، دور شدن از تفکر توحیدی و خدا پرستی را یکی از بزرگترین مشکلات جوامع امروزی دانست و اسقف اعظم ارمنستان نیز ضمن تایید این مطلب اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران مشکلات فراوانی را با توفیق پشت سر گذاشته که به دلیل خداپرستی و دین باوری مردم بوده است.

وی وظیفه رهبران دینی را ترویج آرامش و محبت عنوان کرد و گفت: رهبران دینی می توانند با گفت و گو زمینه ساز حل و فصل موضوعات مختلف بین المللی باشند.

دیدار با مقامات قضایی ارمنستان

وزیر دادگستری کشورمان در ادامه برنامه های سفر به ارمنستان با وزیر دادگستری و دادستان کل این کشور نیز دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی وزارت دادگستری، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری، در دیدار با مقامات کشور ارمنستان با اشاره به سابقه دیرینه و خوب روابط دو کشور، اظهار داشت: از نظر ایرانیان، ارامنه قوم نجیب و خوبی هستند که در کشور ما با آرامش و صلح زندگی می کنند و هموطنان ما حس خوبی از این روابط دارند.

وی در این باره افزود: در گذشته ما یک ملت واحد بوده ایم و حتی برقراری مرز بین دو کشور باعث نشده که دو ملت از هم جدا شوند و اکنون نیز مرز ما با ارمنستان از امن ترین مرزها است.

پرمحمدی درخصوص مسایل منطقه تاکید کرد: در موضوع قره باغ، تاکید ما بر حل و فصل مسالمت آمیز و به نتیجه رسیدن از طریق گفت و گو است و تمام تلاش خود را برای حفظ آرامش در مرزها کرده ایم.

* دیدار با وزیر دادگستری ارمنستان

وزیر دادگستری کشورمان در نشستی دو جانبه، با وزیر دادگستری ارمنستان دیدار و گفت وگو کرد.
در این دیدار طرفین ضمن تاکید بر لزوم گسترش همکاری ها، بر سر به نتیجه رساندن موارد معطل مانده از گذشته به توافق رسیدند.

* دیدار با دادستان کل ارمنستان

وزیر دادگستری همچنین در دیداری جداگانه با دادستان کل ارمنستان، توسعه سطح همکاری های حقوقی و قضایی بین دو طرف را زمینه ساز توسعه روابط در همه زمینه ها به ویژه در زمینه اقتصادی دانست.






۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن