تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819441926




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار سمنان گفت: اعضاء ستاد هماهنگی خدمات سفر استان سمنان خادم امام رضا(ع) هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


استاندار سمنان گفت: اعضاء ستاد هماهنگی خدمات سفر استان سمنان خادم امام رضا(ع) هستند استان‌ها > سمنان - «محمدرضا خباز» در مراسم تقدیر از خادمین سفرهای نوروزی استان سمنان گفت: هر کس در مسیر زائران امام رضا(ع) خدمت می کند خادم این امام بزرگوار است.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین رئيس ستاد هماهنگي خدمات سفر استان سمنان از اعضاي ستاد سفر به عنوان نوروز بانان بي نوروز ياد كرد و افزود: اين افراد نوروز خود را به پاي نوروز زائران امام رضا(ع) گذاشتند. خباز تأكيد كرد: خدمت به زائران، اجر دنيوي و اخروي به همراه دارد و حتماً نبايد در چارچوب فضاي حرم مطهر امام رضا(ع) باشد.
مدير كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان سمنان نيز در اين مراسم با قدرداني از فعاليت شبانه روزي اعضاي ستاد هماهنگي خدمات سفر استان به وي‍ژه در ايام نوروز گفت: تشكر ويژه از خانواده اعضاي ستاد نيز دارم.
«حسين خواجه بيدختي» افزود: خانواده هاي اعضاي ستاد متأثر از خدمات اعضاي ستاد هستند و بايد مورد تكريم قرار گيرند.
وي با اشاره به آمار نوروزي ستاد هماهنگي خدمات سفر استان سمنان گفت: به واسطه خدمات ارائه شده، ميزان اقامت مسافران نوروزي در استان در نوروز امسال و در مقايسه با سال گذشته، 17 درصد افزايش يافت.
بيدختي با بيان اينكه بالاترين ميزان اقامت با 25 درصد به آموزش و پرورش اختصاص دارد، افزود: اين آمار بيانگر اين است كه عمده مسافران استان به دنبال اقامت در مكان هاي ارزان قيمت هستند.
وي با اشاره به افزايش 38 درصدي بازديد از جاذبه هاي گردشگري استان در نوروز امسال و در مقايسه با سال گذشته گفت: ميزان بازديد گردشگران خارجي از استان نيز امسال 5 برابر افزايش يافت.
در اين مراسم با قدرداني از اعضاي ستاد هماهنگي خدمات سفر استان سمنان با ارائه لوح تقدير و هدايايي از خبرگزاري هاي ايسنا، ايرنا، باشگاه خبرنگاران جوان و صدا و سيماي مركز سمنان به دليل پوشش مناسب اخبار نوروزي استان تجليل شد.

کلید واژه ها: استان سمنان -




چهارشنبه 12 خرداد 1395 - 11:16:50





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن