تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه خداى سبحان را مى شناسد، شايسته است دلش از بيم و اميد به او خالى نباشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819071057




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داعش از مردم فلوجه سپر انسانی ساخته است


واضح آرشیو وب فارسی:مشرق نیوز:
داعش از مردم فلوجه سپر انسانی ساخته است

کمیساریای عالی امور پناهندگان سازمان ملل متحد نسبت به امنیت جان ساکنان شهر فلوجه در نبرد میان ارتش عراق و تروریست های داعش ابراز نگرانی کرد.
به گزارش مشرق، "ویلیام اسپیندلر" سخنگوی کمیساریای عالی امور پناهندگان سازمان ملل متحد تاکید کرد که داعش در مقابله با نیروهای نظامی، بسیج مردمی و عشایر عراق، از مردم فلوجه به عنوان سپر انسانی استفاده می کند. وی گفت که آمارها حاکی از آن است که داعش چندصد خانواده را در مرکز فلوجه به عنوان سپر انسانی نگه داشته و طی هفته گذشته فقط حدود 3 هزارو700 نفر موفق به خروج از این شهر شده اند. آریان رومیری دیگر سخنگوی این سازمان نیز گفت: اغلب کسانی که موفق به خروج از فلوجه شده اند در اطراف آن ساکن بوده اند و تحرکات داخل شهر زیر نظر تروریست ها برای ممانعت از خروج مردم فلوجه ادامه دارد. ارتشبد "عبدالوهاب الساعدی" فرمانده عملیات آزادسازی فلوجه نیز درباره آخرین تحولات نبرد فلوجه اعلام کرد: نیروهای مشترک عراقی هنوز به مناطق سکونت شهروندان در فلوجه نرسیده اند. وی تأکید کرد که نیروهای تحت امرش با اهالی فلوجه در تماس هستند و مناطق حضور آنها را می دانند از این رو محور حمله را از جنوب انتخاب کرده اند تا از مناطق تجمع شهروندان که تعدادشان بین 30 تا 50 هزار نفر است، دور باشند.
[ مشاهده متن کامل خبر داعش از مردم فلوجه سپر انسانی ساخته است در سایت خبری تحلیلی مشرق ]

داعش از مردم فلوجه سپر انسانی ساخته است






چهارشنبه ، ۱۲خرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مشرق نیوز]
[مشاهده در: www.mashreghnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن