تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):منتظران ظهور امام مهدى(ع) برترينِ اهل هر زمان‏اند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814587969




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باشگاه کشاورزان استان قزوین افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: برای اولین بار در کشور؛
باشگاه کشاورزان استان قزوین افتتاح شد

قزوین


شناسهٔ خبر: 3673629 - سه‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴
استانها > قزوین

قزوین- در مراسمی با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی اولین باشگاه کشاورزان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در کشور فعالیت رسمی خود را در قزوین آغاز کرد. به گزارش خبرنگار مهر،ظهرسه شنبه در مراسمی باحضور یزدان سیف مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور،کشاورز معاون وزیرجهاد کشاورزی، عابدینی معاون سازمان هواشناسی کشور، نیازعلی ابراهیمی پاک رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، تبسمی مدیر خدمات حمایتی کشاورزی قزوین، رمرودی مدیربانک کشاورزی و جمعی از کشاورزان و بهره برداران اولین باشگاه کشاورزی کشور فعالیت خود را در قزوین آغاز کرد.

با راه اندازی این باشگاه ضمن ارتباط نزدیکتر با کشاورزان در مزرعه زمینه ارائه خدمات کارشناسی در محل فراهم می شود. همچنین دادن توصیه های کارشناسی میزان و نحوه مصرف سم و کود، کمک به تولید محصول مرغوب، آزمایش آب و خاک رایگان، خرید نهاده های کشاورزی به صورت سفارشی و غیر حضوری، تحویل نهاده در محل فعالیت کشاورزان، مشاوره تخصصی، ارائه کارت اعتباری قسطی برای خرید نهاده و ارائه اطلاعات هواشناسی از دیگر خدمات باشگاه کشاورزی است. باشگاه کشاورزی در راستای کاهش هزینه های تولید، ارتقاء بهره وری و تحقق اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی راه اندازی شده است و به صورت پایلوت پس از قزوین در استانهای لرستان، فارس، خراسان، گلستان و تاپایان امسال در تمام استانها راه اندازی خواهد شد.

کشاورزان و بهره برداران با عضویت در این باشگاهذ با شماره ۱۵۵۹ می توانند ضمن عضویت از خدمات مشاوره ای این باشگاه استفاده کنند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 153]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن