تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، انسان را خوش اخلاق، با سخاوت و پاكيزه جان مى‏نمايد و روزى را زياد مى‏كند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801634017




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بررسی موضوع ایران در نشست فصلی آتی شورای حکام


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد: بررسی موضوع ایران در نشست فصلی آتی شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد که با آغاز به کار نشست فصلی شورای حکام در ششم ژوئن (17 خرداد) موضوع ایران نیز مورد بررسی قرار می گیرد.
۱۳۹۵ سه شنبه ۱۱ خرداد ساعت 08:25

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس سیاسی پانا ، اعضای شورای حکام در این نشست مسائل مربوط به تایید برنامه های هسته ای جمهوری اسلامی ایران را برپایه قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل بررسی می کنند.
گزارش سالانه آژانس برای سال 2015، گزارش همکاری های فنی برای سال 2015، موضوع ایمنی و امنیت ، گزارش اجرای پادمان در سال 2015 و اجرای پادمان در سوریه و کره شمالی از دیگر موضوع های در دستور کار نشست چند روزه وین است.
نشست خبری یوکیا آمانو مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز از جمله برنامه های این نشست اعلام شده است.
براساس توافق تهران و 1+5 موسوم به برجام ، پرونده هسته ای ایران از دستور کار شورای امنیت سازمان ملل خارج و تحریم های مرتبط نیز لغو شد و فقط آژانس به عنوان نهاد تخصصی در چارچوب وظایف و قوانین و مقررات بین المللی در این زمینه فعالیت می کند.
پیشتر رضا نجفی نماینده دائم ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: یوکیا آمانو مدیر کل آژانس در تازه ترین گزارش خود باردیگر اجرای کامل اقدامات مرتبط هسته ای طبق برجام توسط ایران را تایید کرده است.
وی روز جمعه گذشته گفت:این گزارش کوتاه و 5 صفحه است و دومین گزارش مدیرکل آژانس پس از اجرای برجام محسوب می شود.
یوکیا آمانو مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در دومین گزارش خود پس از اجرای برجام روز جمعه (7 خرداد) اعلام کرد که ایران به تعهدات خود در برجام پایبند بوده است.
همچنین آژانس بین المللی انرژی اتمی در گزارش سه ماهه اش در مورد ایران گفت :ذخایر اورانیوم و آب سنگین در محدوده توافق هسته ای است.
این گزارش می افزاید: در طول مدت گزارش ، ایران بیش از 130 تن آب سنگین در اختیار نداشت و دخایر اورانیوم ایران در مجموع از 300 کیلوگرم تجاوز نکرده است.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن