تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802752872




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مطهری جای خالی باهنر در مجلس را پر می‌کند؟


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: مطهری جای خالی باهنر در مجلس را پر می‌کند؟
به اعتقاد کارشناسان مطهری از جمله نمایندگانی است که در میان دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب مقبولیت دارد و این موضوع می تواند برگ برنده وی در انتخابات نایب رئیسی مجلس باشد.
به گزارش نامه نیوز، علی مطهری فرزند شهید مرتضی مطهری از مجلس نهم به بعد به یکی از نمایندگان محبوب در میان مردم تبدیل شده است، چهره ای که نه به واسطه پدر بلکه بدلیل اظهارات و عملکرد خود توانسته است مورد حمایت و طرفداری هر دو جریان اصلاح‌طلب و اصولگرا قرار بگیرد.

فرزند شهید مطهری شاید جز معدود افرادی باشد که توانسته است هم اصلاح‌طلبان و اصولگرایان را با خود همراه سازد. او مردی با فرهنگ اصولگرایان و سیاست اصلاح طلبانه است.

مطهری همواره از بی حجابی و وضعیت حجاب بانوان در مجلس به تندی انتقاد کرده است و از سوی دیگر اما انتقاد از وضعیت حصر دو نامزد معترض انتخابات 88 و فعالیت‌های احمدی نژاد را در دستور کار خود قرار داده است.
 
مطهری در سال های اخیر سعی کرد تا بتواند راهی را در پیش بگیرد که دیگر وابسته به نام پدرش نباشد. او را شاید بتوان جز معدود افرادی دانست که پس از حدود 6 سال همواره به روند رسیدگی حصر اعتراض دارد و خواستار برگزاری یک دادگاه عادل برای پیگیری این پرونده است. او مرد اعتراض بود؛ از اعتراض به ادامه رفع حصر تا ابطال رای مینو خالقی نماینده اصفهان!

همین عملکرد وی باعث شد تا مطهری در انتخابات مجلس دهم رای قابل توجهی را به دست آورد و به عنوان یکی از چهره های اصلی لیست امید در تهران به مجلس دهم راه پیدا کند. اما رای بالای وی در انتخابات 7 اسفند موجب شده است تا عملکرد سیاسی وی وارد فاز جدیدی شود.

این روزها فرزند آیت‌الله مرتضی مطهری پا را فراتر از یک نماینده معمولی گذاشته است و با تصمیم فراکسیون امید به عنوان نامزد نائب رئیسی انتخاب شد و در انتخابات هئیت رئیسه موقت تنها با 4 رای نتوانست به این جایگاه برسد. به گفته خود علی مطهری این اتفاق در حالی رخ داده است که هیچ تبلیغی برای انتخابات نایب رئیسی مجلس میان نمایندگان نکرده است.

وی که در انتخابات هیات رئیسه موقت 132 رای کسب کرده است می گوید من مصمم هستم که در انتخابات هیات رئیسه دائم شرکت کنم و ان‌شاءالله تلاش لازم را در این باره خواهم داشت.

به گفته بسیاری از تحلیلگران سیاسی مطهری در روز چهارشنبه و در انتخابات هئیت رئیسه دائم می‌تواند رای خود را افزایش بدهد و جای دهقان را بگیرد و همراه با مسعود پزشکیان در جایگاه نواب رئیس قرار بگیرند.جعفرزاده یکی از نمایندگان عضو فراکسیون امید در این زمینه گفته است به احتمال فراوان ترکیب هیات رئیسه مجلس روز چهارشنبه تا 50 درصد تغییر خواهد کرد.
 
به اعتقاد کارشناسان مطهری از جمله نمایندگانی است که در میان دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب مقبولیت دارد و این موضوع می تواند برگ برنده وی در انتخابات نایب رئیسی مجلس باشد. همین موضوع نیز باعث شده وی امید فراوانی به پیروزی در انتخابات صبح فردا داشته باشد و شاید بتواند با تصاحب کرسی نایب رئیسی مرحمی بر ناکامی عارف باشد.

در این شرایط اما برخی کارشناسان نیز معتقدند جای خالی محمدرضا باهنر که از وی به عنوان مرد لابی های پنهان مجلس یاد می شد در مجلس دهم به خوبی مشاهده می شود و علی مطهری می تواند با ادامه روند سیاسی خود در مجلس و تصاحب کرسی نایب رئیسی این خلا را پر کند.





۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن