تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802534468




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سهم استان قزوین از صندوق ضمانت سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد تومان است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک:
سهم استان قزوین از صندوق ضمانت سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد تومان است

قزوین


شناسهٔ خبر: 3672520 - دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴
استانها > قزوین

قزوین- مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک گفت: سهم استان قزوین از صندوق سرمایه گذاری در سال جاری ۳۰ میلیارد تومان است که در صورت استقبال کارآفرینان این میزان افزایش خواهد یافت. به گزارش خبرنگار مهر، علی تعقلی در جلسه با صنعتگران و تولیدکنندگان صنایع کوچک استان که روز دوشنبه در اتاق بازرگانی قزوین برگزار شد اظهارداشت: صندوق‌ ضمانت سرمایه گذاری صنایع برای حمایت ازواحدهای کوچک و صادراتی تاسیس شده تاضمانت‌نامه‌هایی که ازسوی شبکه‌های بانکی ارائه نمیشود توسط صندوق تامین شود. تعقلی تصریح کرد: صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک اگر طرح‌های ارائه شده توجیه ‌پذیر باشد و واحد با تعداد کارکنانی که در جواز تأسیس و یا لیست بیمه آن‌ها کمتر از ۵۰ نفر باشد و ماهیت صنعتی داشته باشد، مورد پذیرش صندوق برای صدور ضمانت‌ نامه قرار می گیرد. مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک ایران با اشاره انواع خدمات ارائه شده در این صندوق تصریح کرد: ضمانت‌ نامه های مناقصه، مزایده، حسن انجام کار، پیش پرداخت، استرداد کسور وجه‌الضمان، ترخیص موقت و ترانزیت کالا، ضمانت‌ نامه‌های تعهد پرداخت و اعتباری به صنایع کوچک ارائه می شود.

پرداخت ۳۰ میلیارد ریال ضمانت نامه وی بیان کرد: حداکثر مبلغ ضمانت‌ نامه صندوق برای پوشش کسری وثیقه متقاضیان برای هر طرح ۳۰ میلیارد ریال تعیین شده که تا۷۰ درصد و در مناطق کمتر توسعه یافته تا ۸۵ درصد اصل و سود تسهیلات اعطایی بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری به صنایع کوچک را تشکیل می‌دهد. تعمقی یادآورشد: کارمزد ضمانت‌نامه نیز طبق آئین‌نامه‌های مصوب صندوق محاسبه و دریافت می‌شود و در سال اول بین نیم تا ۲ درصد کارمزد تسهیلات و سالهای بعدی ۲۵ صدم دریافت می شود و هدف اصلی این است که به صنایع کوچک کمک کنیم. وی در خصوص بانک های عامل آماده همکاری با صندوق گفت: در حال حاضر بانک‌های صنعت و معدن، کشاورزی، پاسارگاد، رفاه، سینا، توسعه صادرات، صندوق کارآفرینی امید، مؤسسه اعتباری کوثر و ملی برای ارائه تسهیلات با این صندوق همکاری دارند و بزودی بانک ملت نیز همکاری خود را آغاز می کند.

سهم استان قزوین ۳۰۰ میلیارد ریال تعیین شد تعقلی با اعلام میزان اعتبار ضمانت نامه ای استان قزوین اظهارداشت:برای استان قزوین۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ضمانت پیش بینی کرده ایم که در    صورت استقبال صنعتگران این سقف را افزایش می دهیم. مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک ایران افزود: تمام متقاضیان برای دریافت تسهیلات و بهره‌مندی از خدمات این صندوق می‌توانند از طریق درخواست مستقیم و یا مراجعه به نماینده صندوق مستقر در شرکت شهرک‌های صنعتی استان اقدام به تشکیل پرونده کنند. وی بیان کرد: این تسهیلات مشمول ۵۰ درصد تخفیف هم هست و به دلیل اهمیت جایگاه صنایع کوچک در اشتغال و تولد و ارزش افزوده حمایت دولت از این واحدها در بسته های مختلف از جمله صندوق ضمانت هم دیده شده است. تعقلی گفت: هر واحد متقاضی که اهلیت آن از سوی اتاق بازرگانی و سازمان صنعت تایید شود می تواند از تسهیلات صندوق ضمانت سرمایه گذاری اسنتفاده کند. در این جلسه غلامرضا کشاورز قاسمی رئیس اتاق بازرگانی، ناصحی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان و جمعی از صاحبان صنایع کوچک و متوسط حضور داشتند. در استان قزوین در سال گذشته ۲۰ ضمانت نامه به ارزش ۴۰ میلیارد ریال صادر شد و از  ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰ میلیارد ریال در قالب ۳۱ ضمانت نامه پرداخت شده است.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن