تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 18 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1800542316




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس جمهور :ایران عزیز ما در حال حاضر، سراسر امنیت، ثبات و نشاط است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


رییس جمهور :ایران عزیز ما در حال حاضر، سراسر امنیت، ثبات و نشاط است استان‌ها > آذربایجان غربی - رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: پیام مردم ایران در انتخابات پرشور گذشته "آری" به همصدایی مسئولان و رونق اقتصادی و "نه" به خشونت و افراطی گری بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،حجت الاسلام دکتر حسن روحانی روز یکشنبه در جمع پرشور مردم ارومیه در ورزشگاه تختی این شهر افزود: مردم ایران اسلامی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، حضوری پرشور داشتند به طوری که بیش از 62 درصد مردم کشور و 66 درصد مردم آذربایجان غربی در پای صندوق های رای حاضر شدند.
وی اضافه کرد: این حضور پرشور نشان دهنده اعتماد مردم به مجریان انتخابات و سالم بودن رقابت های انتخاباتی بود.
وی اظهار کرد: مردم ایران اسلامی در این انتخابات همچون انتخابات سال 92 "آری" ها و "نه" هایی را ابراز کردند که مهمترین آنها آری به بهبود معیشت، همصدایی و وحدت مسئولان برای توسعه و رونق اقتصادی بود.
رئیس جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: همچنین مردم کشورمان در این انتخابات پرشور به فرهنگ، هویت اسلامی، فرهنگ و هویت ملی "آری" گفتند.
روحانی گفت: "نه" مردم در این انتخابات نیز به خشونت، افراطی گری، شعارهای بی محابا و ایجاد کننده شکاف بین ایران و جهان بود.
وی همچنین با قدردانی از مردم غیور و مرزدار آذربایجان غربی افزود: ایران عزیز ما در حال حاضر، سراسر امنیت، ثبات و نشاط است که باید قدردان این نعمت الهی باشیم.

کلید واژه ها: حسن روحانی -




دوشنبه 10 خرداد 1395 - 12:10:20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن