تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820301160




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم کاراته قم عازم مسابقات ناشنوایان کشور در گرگان می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان قم در گفتگو با مهر:
تیم کاراته قم عازم مسابقات ناشنوایان کشور در گرگان می‌شود

مسابقات کاراته جام ایران زمین


شناسهٔ خبر: 3670915 - یکشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷
استانها > قم

قم - دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم گفت: تیم کاراته قم با ۷ ورزشکار و ۲ همراه عازم مسابقات ناشنوایان کشور به میزبانی گرگان می‌شود. سید وحید غیاثی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مسابقات کاراته قهرمانی ناشنوایان کشور از روز سه شنبه ۱۱ خرداد در گرگان برگزار می‌شود و تیم کاراته قم نیز در این مسابقات حاضر است.

وی افزود: تیم کاراته ناشنوایان قم با ۷ ورزشکار و ۲ همراه روز دوشنبه راهی این مسابقات که علاوه بر مسابقات کشوری، حکم انتخابی تیم ملی کاراته را نیز دارد می‌شود و در ترکیب تیم اعزامی قم چند چهره دارای سابقه دعوت به تیم ملی حضور دارند.

دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم گفت: سید مرتضی جدایی، میثم اخوان، مهدی سعدی، مهدی سوری،  محمد میرقیصری، محمد بداشتی و مهدی محمد پور اعضای تیم کاراته قم را در این مسابقات تشکیل می‌دهند که مربیگری این تیم بر عهده مرتضی جدایی خواهد بود.

غیاثی بیان داشت: هیئت ورزش‌های ناشنوایان قم در چند رشته ورزشی فعالیت می‌کند که علاوه بر فعالیت پرکار در کاراته مردان، در رشته دو و میدانی در ۲ بخش مردان و زنان نیز فعالیت چشمگیری وجود دارد.

وی عنوان کرد: چندی پیش در مسابقات دو و میدانی بانوان ناشنوای کشور توانستیم چنان که مرضیه کریمی  از قم  در ماده پرش ارتفاع به  و مدال برنز رسید و در پرش طول نیز به مدال برنز دست پیدا کرد.

دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم تصریح کرد: در رشته فوتبال ناشنوایان نیز سیاوش و علی زینالوند به همراه اسماعیل شاه زید فوتبالیست‌های ناشنوای توانمند استان قم  هستند که شانس حضور در سومین دوره مسابقات فوتبال قهرمانی ۲۰۱۶ ناشنوایان جهان در ایتالیا را دارند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن