تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820993256




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کواکبیان: 50 نفر از لیست امید به لاریجانی رای دادند/ عکسش را با ما گرفتند زنبیلشان را جای دیگری گذاشتند


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



کواکبیان: 50 نفر از لیست امید به لاریجانی رای دادند/ عکسش را با ما گرفتند زنبیلشان را جای دیگری گذاشتند
بنده معتقدم فراکسیون باید شفاف عمل کند و در جلسه با صدای بلند هم اعلام کردم که کاندیدای ما عارف است؛ با این که بنده چهار سال با لاریجانی رفاقت داشتم.
روز نو : بنده معتقدم فراکسیون باید شفاف عمل کند و در جلسه با صدای بلند هم اعلام کردم که کاندیدای ما عارف است؛ با این که بنده چهار سال با لاریجانی رفاقت داشتم.

منتخب مردم تهران در مجلس با بیان این که نظرش نسبت به ترکیب فعلی هیات رئیسه مثبت است، گفت: معتقدم می‌توانست خیلی بهتر از این هم باشد.
 
به گزارش روز نو، مصطفی کواکبیان اظهار کرد: این که گفته شود ما ادعا می‌کردیم که 160 رای داریم اما در عمل انجام نشد واقعیت این است که 40 – 50 نفر از دوستانی که با ما عکس یادگاری می‌گرفتند رفتند و زنبیلشان را جای دیگری می‌گذاشتند و این حالت، حالت خوبی نیست.
 
وی افزود: بنده معتقدم فراکسیون باید شفاف عمل کند و در جلسه با صدای بلند هم اعلام کردم که کاندیدای ما عارف است؛ با این که بنده چهار سال با لاریجانی رفاقت داشتم.
 
کواکبیان ادامه داد: ما باید آنچه که به عنوان نظر اعلام می‌کنیم نظر فراکسیونی باشد؛ زیرا فراکسیون را تجلی از احزاب می‌بینیم. بنابراین معتقدم که باید مجلس را به سمت حزبی شدن ببریم.
 
وی افزود: این که بگوییم عده‌ای زاگرس نشین هستند یا البرز نشین و ... این‌ها نباید ملاک باشد. ملاک باید این باشد که چنین تفکر سیاسی در حزب وجود دارد.
 
منتخب مردم تهران در مجلس درباره‌ی رایزنی‌های کمیته تعامل نیز اظهار کرد: در این رابطه متاسفانه دوستان جواب ندادند. آنها می‌گفتند بیایید از رئیس مجلس شروع کنیم، اما ما می‌گفتیم که باید تبادل نظر و گفت‌وگوها از نواب و سایر کرسی‌ها را شروع کرد


منبع: ایسنا


تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن