تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب از فکر (در گناهان)، برتر از روزه شکم از طعام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819513570




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لاریجانی: مجلس فردا جلسه علنی ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: لاریجانی: مجلس فردا جلسه علنی ندارد
رئیس موقت مجلس دهم شورای اسلامی با اعلام اینکه «مجلس فردا جلسه علنی ندارد»، گفت: شعب تا دوشنبه‌ بعدازظهر باید بررسی‌های خود در‌خصوص اعتبارنامه‌ها را انجام دهند و نظر نهایی‌شان را اعلام کنند.
آفتاب :

به گزارش آنا، علی لاریجانی در دومین جلسه علنی مجلس دهم، اعلام کرد: طبق آیین‌نامه سه روز فرصت وجود دارد تا منتخبانی که اعتراض دارند اعتراض خود را به شعبه ارائه دهند. لذا چون فرصت هست در حال حاضر بررسی‌های اولیه انجام می‌شود و تا روز دوشنبه صبر می‌کنیم تا شعب نظر نهایی‌شان را بدهند.

وی افزود: بنابراین شعب باید بعدازظهر دوشنبه نظر نهایی خود را بدهند و اگر اعتراضی بود، بررسی شود و در این صورت مجلس سه‌شنبه جلسه خواهد داشت.

به دنبال این اعلام، محمدرضا تابش، نماینده اردکان نسبت به این زمان‌بندی اعتراض کرد و تذکر آیین‌نامه‌ای داد. لاریجانی در پاسخ، تذکر را وارد ندانست و گفت: جلسه بعدی، روز سه‌شنبه ساعت 8 صبح خواهد بود و ما مشکلی برای برگزاری جلسه علنی در روز سه‌شنبه نداریم. طبق آیین‌نامه اگر از روز شنبه حساب کنیم، دوشنبه بعد از ظهر، مهلت سه روزه برای بررسی اعتبارنامه‌ها پایان می‌یابد.



تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن