تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر خداوند بوسیله تو یک نفر را هدایت کند برای تو بهتر است از دنیا و هر آنچه د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802794005




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شاگردان لوزانو در دو ست اول مغلوب کانادا شدند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: شاگردان لوزانو در دو ست اول مغلوب کانادا شدند
تیم ملی والیبال ایران ست اول و دوم دیدار با تیم ملی کانادا را به حریف خود واگذار کرد.


به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های ملی والیبال ایران و کانادا آغاز کننده روز دوم رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک 2016 ریو بودند. دیدار دو تیم از ساعت 5 و 40 به وقت ایران آغاز شد. دیداری که قضاوت آن بر عهده داورانی از دو کشور بلژیک و روسیه بود.


**ست اول: ایران 27 – کانادا 29


تیم ملی والیبال ایران ست نخست این دیدار را با ترکیب سعید معروف، سید محمد موسوی، میلاد عبادی پور، عادل غلامی، فرهاد ظریف ، امیر غفور و مجتبی میرزاجانپور آغاز کرد.
ف
کانادایی‌ها نیز تیلور ساندر، جان گاردین پرین،نیکلاس هوگ، جاستین داف، گاوین اشمیت،گراهام ویگراس و کمرون بان را در ترکیب ابتدایی خود داشتند.


در ابتدای ست نخست این دیدار برتری با کانادایی‌ها بود اما در اواسط این ست و پس از وقت استراحت فنی دوم شاگردان لوزانو موفق شدند به بهره‌مندی از اشتباه حریف خود نتیجه را ابتدا به تساوی کشانده و سپس از حریف خود پیش بیفتند.


در اواخر این ست باز هم نتیجه به تساوی کشیده شد و لوزانو حمزه زرینی را جایگزین میلاد عبادی‌پور کرد. همچنین مهدی مهدوی و آرمین تشکری هم در اواخر این ست جانشین سعید معروف و سید محمد موسوی شدند. این ست مسابقه در امتیازات پایانی به یک ماراتن تبدیل شد و در نهایت این تیم کانادا بود که توانست با نتیجه 29 بر 27 برنده این ست شود.


**ست دوم : ایران 19 - کانادا 25 ست دوم ایران در حالی آغاز شد که سعید معروف و سید محمد موسوی به ترکیب اصلی تیم ملی ایران بازگشته بودند. برتری در اوایل ست دوم این دیدار با تیم ملی کانادا بود. بازیکنان ایران در این ست در خط سرویس با اشتباهاتی مواجه بودند و چند ست را به تور زدند. در آن طرف میدان اما کانادایی‌ها سرویس‌های خوبی می‌زدند. دو تیم در امتیاز 8 بر 4 به سود کانادا راهی وقت استراحت فنی اول شدند. در ادامه کانادا همچنان برتری خود را حفظ کرد تا جایی که لوزانو مجبور شد در امتیاز 11 بر 6 تقاضای وقت استراحت کرده و نکات لازم را به شاگردانش گوشزد کند. حمزه زرینی در چند صحنه توانست حملات خوبی از خود ارائه دهد و در دفاع روی تور هم نسبتا موفق عمل کرد. با این حال تیم کانادا همچنان 13 بر 9 از حریف پیش بود. لوزانو دست به یک دو تعویضه زد و مهدی مهدوی را جایگزین سعید معروف و شهرام محمودی را جانشین امیر غفور کرد. امتیاز چهاردهم هم به تیم کانادا رسید. دفاع خوب بازیکن کانادا روی دستان حمزه زرینی امتیاز پانزدهم را هم به تیم کانادا داد. در ادامه دو تیم در امتیاز 16 بر 10 به وقت استراحت فنی دوم رفتند. لوزانو در تلاش بود اشکالات تیمش را با بیان نقطه نظرات رفع کند، اما این تیم کانادا بود که یکی پس از دیگری کسب امتیاز کرده و اختلاف امتیاز خوبی با ایران ایجاد کرده بود.سه امتیاز پیاپی برای ملی‌پوشان ایران بدست آمد تا سرمربی کانادا مجبور به  گرفتن وقت استراحت شود. سرویس‌های خوب سید محمد موسوی چهاردهمین و پانزدهمین امتیاز را هم برای تیم ملی ایران به ارمغان آورد. بار دیگر گلین هوگ تقاضای وقت استراحت کرد. سرویس بعدی سید محمد موسوی به تور اصابت کرد تا امتیاز نوزدهم برای کانادا بدست بیاید. معروف و غفور به میدان بازگشتند. پس از یدست آمدن امتیاز بیستم برای کانادا فرهاد قائمی بلافاصله روی یک حمله سرعتی امتیاز هفدهم را برای ایران کسب کرد. هوگ یک تعویض در ترکیب تیمش ایجاد کرد. کانکولت به محض ورود برای تیمش کسب امتیاز کرد. در ادامه خطای تور بازیکنان ایران امتیاز 23 را در جدول امتیازات کانادا ثبت کرد. امیر غفور توپ را از بین سه مدافع حریف عبور داد و امتیاز 18 ایران را بدست آورد. نتیجه 23 بر 18 بع سود کانادا بود. خطای دوبل کانادا امتیاز را 23 بر 19 کرد. با این حال این ست در نهایت با نتیجه 25 بر 19 به سود کانادا تمام شد.
این خبر در حال تکمیل شدن است...






۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۵:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن