تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ابتداى هر كتابى كه از آسمان نازل شده، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم است. هر گاه بس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819896510




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سازمان ملل آماده مذاکره با داعش


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
سازمان ملل آماده مذاکره با داعش




نماینده دبیرکل سازمان ملل در امور بشر دوستانه آمادگی تیم سازمان ملل برای گفتگو با تمامی گروه‌های مسلح از جمله داعش با هدف ارسال کمک‌های انسانی برای خانواده‌های تحت محاصره در سوریه و عراق را اعلام کرد.





خبرگزاری ایسنا: نماینده دبیرکل سازمان ملل در امور بشر دوستانه آمادگی تیم سازمان ملل برای گفتگو با تمامی گروه‌های مسلح از جمله داعش با هدف ارسال کمک‌های انسانی برای خانواده‌های تحت محاصره در سوریه و عراق را اعلام کرد.

یان ایگلند، نماینده دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه در کنفرانسی مطبوعاتی در حاشیه نشست بین‌المللی امور انسانی در استانبول گفت:‌ گروه امور بشردوستانه سازمان ملل به عنوان نهادی انسانی برای گفتگو با تمامی گروه‌های حاضر در جبهه‌های نبرد از جمله گروه تروریستی داعش و فراهم کردن بستری برای ارسال کمک‌های انسانی آماده است.

وی که مشاور استفان دی‌میستورا، فرستاده سازمان ملل به سوریه نیز است عنوان داشت: در حال حاضر در مناطق تحت کنترل داعش نزدیک به هفت میلیون غیر نظامی حضور دارند که در این میان ما از وضعیت 500 هزار تن در شهر فلوجه واقع در غرب عراق هیچ اطلاعی نداریم.

‌ایگلند اظهار داشت:‌ تعدادی از نهادها و موسسه‌های سازمان ملل برخی گروه‌ها را تروریستی می‌دانند اما ما به عنوان موسسه‌های امدادی وظیفه داریم به تمامی کسانی که در مناطق درگیری به امداد نیاز دارند، کمک کنیم.

شورای امنیت سازمان ملل، داعش و جبهه النصره را در لیست گروه‌های تروریستی قرار داده است اما همچنان روسیه و آمریکا در مورد تعدادی دیگر از گروه‌های مسلح که در سوریه فعالیت دارند و به صورت مشخص در مورد "جیش الاسلام" و "احرار الشام" با یکدیگر اختلاف نظر دارند.

این مسئول سازمان ملل در ادامه درباره وضعیت سوریه مدعی شد: ‌شرایط انسانی در سوریه به دلیل "ممانعت نیروهای دولت دمشق" در انتقال کمک‌های انسانی هر روز از قبل وخیم‌تر می‌شود!







تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن