تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819557087




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خشم نخست وزیر ژاپن از کار یک آمریکایی


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
خشم نخست وزیر ژاپن از کار یک آمریکایی




یافته شدن جسد زن جوان ژاپنی و دستگیری یک آمریکایی شاغل در پایگاه تفنگداران نظامی آمریکا در ژاپن خشم ساکنان شهر اوکیناوا که احساس ضد آمریکایی زیادی در آنجا حکمفرما است را همراه داشت.





خبرگزاری فارس: دستگیر شدن یک آمریکایی شاغل در پایگاه نظامی این کشور در جزیره اوکیناوای ژاپن به خاطر پیدا شدن جسد یک زن جوان ژاپنی که از ماه گذشته ناپدید شده بود، خشم  نخست وزیر این کشور را همراه داشت.

به نوشته وبگاه شبکه خبری «ای‌. بی . سی نیوز» «شینزو آبه» نخست وزیر ژاپن در این زمینه گفت: «کلامی که احساس مرا بیان سازد،ندارم. اینک باید احساس خانواده این زن را در نظر گرفت. ما به آمریکا توصیه می‌کنیم اقدام‌های لازم را برای جلوگیری از ارتکاب چنین حوادثی بکار بندند.»

 بر اساس این گزارش، دستگیری این آمریکایی خشم ساکنان شهر اوکیناوا را در پی داشت که احساس ضد آمریکایی در آنجا به خاطر حضور پر شمار نیروهای نظامی در پایگاه آمریکا  و نیز وقوع رویدادهای خشونت‌آمیز از سوی پرسنل نظامی آمریکا با ساکنین محلی بالا است . این امر شاید موجب دامن زدن بیشتر به مواضع مخالفان جابجایی تفنگداران نیروی دریایی آمریکا در جزیره جنوبی ژاپن شود. در سال 1995 نیز تجاوز به یک دانش آموز دختر  ژاپنی از سوی سه نظامی آمریکایی موجب اعتراض‌هایی اولیه شد که موافقت با جابجایی تفنگداران دریایی آمریکا در پایگاه هوایی فوتنما به مکانی کم جمعیت‌تر در این جزیره را به همراه داشت.

پلیس ژاپن پنجشنبه گذشته از دستگیری «کنیث شینزاتو» 32 ساله و یافتن جسدی در نزدیکی مکان اقامت وی در یک جنگل و در مرکز اوکیناوا خبر داد. پلیس جسد یافته شده را متعلق به دختر 20 ساله‌ای که از 28 آوریل ناپدید شده بود،نامید و از ظنین بودن خود به  آمریکایی دستگیر شده در قتل دختر ژاپنی خبر داد.






تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن