تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 13 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سزاوار است هر يك از شما در دهان و بينى زياد آب بچرخاند، چرا كه اين كار، مايه آمرزش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799266023




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پوتین: اجازه نمی دهیم سوریه مانند لیبی و سومالی شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: پوتین: اجازه نمی دهیم سوریه مانند لیبی و سومالی شود بین الملل > اروپا - ایرنا نوشت: "ولادیمیر پوتین"رئیس جمهوری روسیه درنشست مشترک خبری با "الکسیس چیپراس" نخست وزیر یونان با اشاره به روند اوضاع در سوریه گفت: روسیه اجازه نخواهد داد که سوریه مانند لیبی و سومالی شود.

به گزارش خبرآنلاین، وی افزود: جنگنده های روسیه مواضع تروریست ها را هدف قرار می دهند و با ارتش و مردم سوریه کاری ندارند و این اقدام برای ریشه کن کردن تروریسم و ایجاد ثبات و امنیت درمنطقه و جهان یک امر ضروری است.
رئیس جمهوری روسیه در رابطه با مسایل کُردهای سوریه و احتمال تشکیل دولت مستقل کُرد، گفت: روسیه درامور داخلی دیگر کشورها دخالت نمی کند و مساله کُردها مربوط به کشورشان است.
وی با انتقاد از عملکرد آمریکا تصریح کرد: آمریکا به وعده ها و تعهدات خود عمل نمی کند؛ برای مثال می توان به تلاش این کشور برای نصب سامانه های موشکی در رومانی و لهستان اشاره کرد که روسیه را تهدید می کند.
پوتین ادامه داد: آمریکایی ها ادعا می کردند که این موشک ها برای مقابله با تهدیدات هسته ای ایران در رومانی نصب می شود اما اکنون که مساله پرونده صلح آمیز هسته ای ایران پس از توافق با گروه 1+5 حل شده، چرا آمریکا همچنان بر نصب موشک های خود در رومانی و لهستان تاکید دارد؟
رئیس جمهوری روسیه اظهارکرد: آمریکا در رابطه با تعهدات و گفتار خود صادق نیست و ما برای دفاع ازخود تمام تدابیر امنیتی را به کار خواهیم گرفت و اجازه نخواهیم داد که امنیت کشور و شهروندان ما به خطر بیفتد.
وی نقش برخی از کشورهای عربی در روند حل بحران سوریه را غیر سازنده توصیف کرد و گفت: با حل بحران سوریه، صلح و آرامش واقعی به منطقه باز می گردد و تهدید تروریسم برای منطقه و جهان از بین می رود اما متاسفانه تعدادی از کشورهای عربی منطقه در این راستا صادقانه گام بر نمی دارند.
نخست وزیر یونان نیز در این نشست مشترک خبری، با اعلام حمایت از حل مساله اوکراین بر اساس توافق مینسک گفت: یونان در جمع سازمان های بین المللی همیشه از ایجاد صلح و آرامش و حل اختلافات از راه گفت و گو حمایت می کند.
"الکسیس چیپراس" افزود: یونان به عنوان یک کشور عضو اتحادیه اروپا و ناتو(پیمان آتلانتیک شمالی) ضمن پابندی به تعهدات خود، درصدد توسعه روابط همه جانبه با تمام کشورهای جهان از جمله روسیه، کشورهای آسیاسی، خاورمیانه و خاور دور است.
وی اظهارکرد: نقش یونان درجمع کشورهای اروپایی و سازمان های بین المللی بسیار مهم است زیرا همیشه از ایجاد صلح و آرامش ازطریق گفت و گوهای سازنده حمایت می کند.
نخست وزیر یونان تصریح کرد: اروپای امن با حضور روسیه در روند حل و فصل اختلافات و تنش ها و همچنین همکاری های سازنده میان روسیه، اتحادیه اروپا و ناتو شکل می گیرد.
چیپراس گفت: یونان از حل بحران سوریه از طریق گفت و گو حمایت می کند و بایستی همه برای حل هرچه سریع تر این بحران که باعث هجوم پناهجویان به کشورهای اروپایی شده، تلاش و اقدام کنند.
وی سفر رئیس جمهور روسیه به آتن را بسیار مهم قلمداد کرد و افزود: توسعه روابط راهبردی در تمام زمینه ها بویژه بعد از امضای چندین توافقنامه و تفاهمنامه بین دو کشور، فراهم شده است.
""ولادیمیر پوتین" برای یک دیدار رسمی دو روزه از یونان روز جمعه وارد آتن شد و با "الکسیس چیپراس" نخست وزیر یونان دیدار کرد؛ مسکو و آتن در این دیدارها بر گسترش روابط تاکید کردند.
رسانه های خبری یونان نیز گزارش دادند: دولت یونان حدود 2 هزار پلیس و نیروی امنیتی برای تامین امنیت پوتین و هیات همراه بکار گرفته است و رئیس جمهوری روسیه نیز حدود 270 نیروی امنیتی ویژه را به یونان آورده است.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه قرار است امروز (شنبه) به معبد مقدس "اتوس" واقع در شمال یونان سفر کند. 26150

کلید واژه ها: سوریه - ولادیمیر پوتین -




شنبه 8 خرداد 1395 - 09:49:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن