تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توفيق [انجام كار نيك] از خوشبختى و بى توفيقى از بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815604034




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نرخ ازدواج در مازندران 8/6 در هزار نفر است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نرخ ازدواج در مازندران 8/6 در هزار نفر است مدیر کل ثبت احوال مازندران گفت: هم اکنون در مازندران نرخ ازدواج 8/6 و نرخ طلاق 2/5 در هزار نفر است.
۱۳۹۵ پنج شنبه ۶ خرداد ساعت 09:35

خبرگزاری پانا+

 به گزارش پانا-مازندران، علی رجبی مدیر کل ثبت احوال مازندران در جلسه شورای هماهنگی ثبت احوال شهرستان آمل اظهار داشت: هم اکنون نرخ ازدواج در مازندران -یعنی حاصل تقسیم آمار سالانه هر واقعه بر جمعیت استان - 8/6 و در شهرستان آمل 10 د رهزار نفر است و نرخ طلاق نیز در استان 2/5 و در آمل 3/1 در هزار نفر است. مدیرکل ثبت احوال مازندران با بیان اینکه مازندران با جمعیتی بیش از 3 میلیون و 200 هزار نفر که یک میلیون نفر آن زیر 18 سال هستند و به آنها کارت ملی هوشمند تعلق نمی‌گیرد تصریح کرد: با این آمار جمعیتی در این استان حدود 2 میلیون و 200 هزار نفر از خدمات کارت ملی هوشمند بهره‌مند می‌شوند که طی دو سال گذشته حدود 450 هزار نفر از این کارت بهره‌مند شدند که با این روند طی هشت سال آینده تمام مازندرانی‌ها دارای کارت ملی هوشمند می‌شوند. مدیرکل ثبت احوال مازندران با اشاره به اینکه در سال ‌جاری بر اساس برنامه‌ ریزی صورت گرفته باید میان 840 هزار مازندرانی‌ کارت هوشمند توزیع شود، خاطرنشان کرد: بر اساس آمار دریافتی این سازمان در فروردین و اردیبهشت ماه امسال 200 هزار نفر از هم‌استانی ها کارت ملی هوشمند دریافت کرده و تا اواخر خردادماه نیز صد هزار کارت هوشمند دیگر نیز توزیع می‌شود. رجبی با اشاره به صدور شناسنامه الکترونیک، از توزیع 80 هزار مورد در سال 93 در میان مازندرانی‌ها خبر داد و گفت: در سال گذشته این شناسنامه‌های الکترونیکی حدود 125 هزار فقره بوده که تلاش می‌کنیم امسال این تعداد را به 160 هزار فقره برسانیم. وی افزود: این استان با توجه به نرخ 99.4 درصدی ثبت واقعه چهارگانه در کشور از رتبه خوبی برخوردار است و تمام سیستم‌های ثبت‌احوال استان و شهرستان‌ها هوشمند و به دستور دولت تدبیر و امید الکترونیکی هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن