تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندم از خواندن قرآن غافل مباش، زيرا كه قرآن دل را زنده مى كند و از فحشاء و زشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819418144




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جمع آوری 9 میلیارد ریال زکات در سروآباد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: جمع آوری 9 میلیارد ریال زکات در سروآباد
مدیرکمیته امداد شهرستان سروآباد گفت: کمیته امداد امام (ره) در سال گذشته بیش از 9 میلیارد ریال زکات دراین شهرستان جمع آوری شد.


به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،مسعود شهبازی گفت: میزان تعهد جمع آوری زکات در سال گذشته هشت میلیارد ریال بود که با جمع آوری بیش از 9 میلیارد ریال شاهد تحقق 123 درصدی زکات در شهرستان سروآباد بودیم وی افزود: شهرستان سروآباد با جذب 123 درصدی زکات رتبه نخست جمع آوری زکات در استان را به خود اختصاص داد.

مدیرکمیته امداد شهرستان سروآباد بیان کرد:زکات جمع‌آوری شده در زمینه های احداث مساجد، خانه های عالم، درمان نیازمندان و مددجویان، کمک هزینه تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان، کمک‌هزینه جهیزیه نوعروسان، خرید مسکن مددجویان و اشتغال فرزندان خانواده‌های زیرپوشش هزینه شده است.

وی به پروژه های کمیته امداد اشاره کرد و گفت: از محل زکات جمع آوری شده 730 میلیون ریال برای احداث پروژه های این نهاد تخصیص داده شد. وی درادامه افزود: با توجه به فرهنگ نوع دوستی و حس همدردی که در بین شهروندان سروآبادی هست، انتظار داریم در سال جاری زکات جمع آوری شده به 10 میلیارد ریال نیز برسد.

شهبازی گفت: از جمعیت 50 هزار نفری شهرستان سروآباد 10 هزار نفر در قالب چهار هزار و 500 خانوار از مزایا و خدمات کمیته امداد بهره مند هستند.


۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن