تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مشورت با عاقلِ خيرخواه، خجستگى، بركت، رشد و توفيقى از سوى خداست. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820279119




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش برای افزایش اعتبارات سهم ۳ درصدی نفت در خوزستان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس خبر داد: 
تلاش برای افزایش اعتبارات سهم ۳ درصدی نفت در خوزستان

اسماعیل جلیلی مسجدسلیمان


شناسهٔ خبر: 3667502 - چهارشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱
استانها > خوزستان

اهواز ـ نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی از تلاش و پیگیری ها برای افزايش اعتبارات سهم­ سه درصدی نفت و سه درصدی اعتبارات توازن منطقه اى­ به استان خبر داد. اسماعیل جليلى در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری جلسه ای با رئیس سازمان مديريت، برنامه و بودجه اظهار کرد: در این نشست ­آخرين وضعيت اعتبارات، برنامه هاى استان­ خوزستان و شهرستانهاى حوزه انتخابيه مطالبی مطرح شد.
وی افزود: در اين ديدار همچنین احكام و رديف ها و تبصره­­ هاى بودجه اى در پروژه هاى عمرانى و آئین نامه هاى بودجه ٩٥ و افزايش اعتبارات سهم­ سه درصدی نفت و سه درصدی اعتبارات توازن منطقه اى­ به خصوص در استان خوزستان و شهرستان های مسجدسلیمان، لالى، انديكا و هفتكل و آخرين ­وضعيت­ مديريت استان براى روند توسعه استا­ن مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش مهر، در ابتداى سال جارى مکاتبات بودجه اى در خصوص سهم شهرستان هاى حوزه انتخابيه از محل تبصرهاى بودجه به وز­ير­ان و معاونين رييس جمهور، مديران کل ا­ستا­نها و شهرستان ها ارسال گرديده تا خلأ آغاز مجلس جديد براى پيگيرى باعث كاهش­ سهم ­شهرستان ها نشود.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن