تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799465927




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری نخستین فرآفرین قرآنی کشور در اهواز


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: برگزاری نخستین فرآفرین قرآنی کشور در اهواز
نخستین رویداد فرآفرین قرآنی کشور در اهواز‏، 20 خردادماه برگزار می گردد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدیر دفتر تجاری‌سازی و اشتغال دانش‌آموختگان جهاددانشگاهی خوزستان ، گفت: فناوری‌ها و هنرهای قرآنی با به‌کارگیری فناوری‌های نوین مانند قلم‌های قرآنی ابزار مناسبی برای آموزش و ترویج قرآن است.

سیدرضا علوی افزود: از سوی دیگر معارف و آموزه‌های قرآن بستر مناسبی برای تولید محصولات فرهنگی از قبیل بازی‌های یارانه‌ای است؛ البته اگر این محصولات مورد توجه و استفاده مخاطبان قرار نگیرد، عملاً این آموزه‌ها در افراد نهادینه نمی‌شوند.

مدیر دفتر تجاری‌سازی و اشتغال دانش‌آموختگان جهاد دانشگاهی خوزستان به اهداف نخستین رویداد قرآنی کشور اشاره و تصریح کرد: تأکید بر توجه بیشتر به تولید محصولات فرهنگی مانند فیلم، نرم‌افزار، اسباب‌بازی و ... بر مبنای معارف قرآنی و استفاده از فناوری در ترویج و آموزش قرآن از اهداف محوری این رویداد است.

علوی با بیان این‌که در این رویداد تلاش می‌شود تولید محصولات فرهنگی با توجه به سلایق مخاطبان مورد توجه قرار گیرد، گفت: اغلب کارآفرینان که ایده‌های نوینی دارند، فرض می‌کنند که می‌دانند مشتری کیست و چه می‌خواهد و چگونه باید به او فروخت؟ و بر اساس این پیش‌فرض محصولات خود را تولید و برای آن تبلیغ می‌کنند اما زمانی متوجه می‌شوند که محصول آن‌ها مورد استقبال مخاطب نیست که بازار یک ”نه” بزرگ به آن‌ها گفته است.

وی ادامه داد: به دلیل آن‌که اغلب کارآفرینان جوان هستند و سرمایه اندکی دارند، دیگر فرصتی برای جبران اشتباه خود نخواهند داشت و به همین جهت است که 80 درصد کسب‌وکارهای نوپا در سال اول با شکست مواجه می‌شوند.

مدیر دفتر تجاری‌سازی و اشتغال دانش‌آموختگان جهاددانشگاهی خوزستان عنوان کرد: رویداد فرآفرین قرآنی به دنبال آن است تا جوانانی که ایده تولید محصولات فرهنگی بر اساس مبنای معارف قرآنی را دارند، آموزش دهد که مخاطب از اولویت بیشتری نسبت به تولید محصول برخوردار است؛ آموزش ابزارهای نوین کارآفرینی موجب می‌شود تا ایده های کارآفرینان جوان به محصولاتی تبدیل شود که دارای خریدار است.

علوی با بیان این‌که خرید و استفاده مخاطب از محصولات فرهنگی موجب ترویج فرهنگ و معارف قرآنی می‌شود، گفت: از سوی دیگر این امر بنیه مالی کارآفرینان فرهنگی را تقویت می‌کند و به عبارت دیگر هم‌زمان با رشد فرهنگ قرآنی در جامعه، کارآفرینان نیز رشد کرده و می‌توانند محصولات با کیفیت‌تری را عرضه کنند و این چرخه مثبت باعث می‌شود که هم جامعه و هم کارآفرین برنده باشند.

وی ادامه داد: برای اثبات این ادعا می‌توان به سریال‌هایی که از طریق شبکه خانگی پخش می‌شود، اشاره کرد، مردم به دلیل آن‌که دوست دارند این سریال‌ها را مشاهده کنند، منتظر قسمت‌های بعدی می‌شوند و همیشه از آن‌ها یاد و تماشای این برنامه‌ها را به دیگران توصیه می‌کنند. در این حالت هم سرمایه‌گذار، هم کارگردان و هم عوامل آن سریال و مردم سود کرده‌اند؛ نخستین رویداد آموزشی فرآفرین قرآنی کشور نیز قصد دارد این نگاه و چرخه را برای تولید محصولات فرهنگی با استفاده از آموزه‌های قرآنی ترویج دهد تا از این طریق جهاددانشگاهی گامی کوچک در عملی شدن اقتصاد مقاومتی توأم با ترویج فرهنگ قرآنی برداشته باشد.

مدیر دفتر تجاری‌سازی و اشتغال دانش‌آموختگان جهاددانشگاهی خوزستان با بیان این‌که بازی‌های قرآنی، فیلم و پویانمایی قرآنی، نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای قرآنی از محورهای ایده‌پردازی نخستین فرآفرین قرآنی کشور است، عنوان کرد: فعالان و علاقه‌مندان به محصولات قرآنی، مؤسسات فرهنگی و هنری، مؤسسات قرآنی، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، انجمن سینمای جوان، هنرمندان، طراحان نرم‌افزار و دانشجویان از جمله مخاطبان این رویداد هستند.

انتهاي پیام/و







۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن