تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820802405




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رزمندگان زنجانی نقش مهمی درعملیات آزادسازی خرمشهر داشتند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان:
رزمندگان زنجانی نقش مهمی درعملیات آزادسازی خرمشهر داشتند

علی خاتمی


شناسهٔ خبر: 3666255 - سه‌شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲
استانها > زنجان

زنجان-نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان گفت: رزمندگان زنجانی نقش مهم وتأثیرگذار در عملیات آزادسازی خرمشهر داشتند و توانستن بااراده وشجاعت، درکنار سایر رزمندگان خرمشهرراآزادکنند. به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی خاتمی شامگاه دوشنبه در مراسم بزرگداشت آزادسازی خرمشهر که در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه انصارالمهدی (عج)زنجان بابیان اینکه تاریخ همواره به هشت سال دفاع مقدس ملت بزرگ ایران افتخار خواهد کرد و از آن به‌عنوان یک الگو و ارزش نام خواهد برد، افزود: رزمندگان اسلام هشت سال مردانه ایستادگی و مقاومت کردند تا اجازه ندهند وجبی از خاک کشور جدا شود. وی بابیان اینکه امروزه ثمره آن‌همه مقاومت و ایستادگی، اهدای سه‌هزار شهید والامقام و هفت‌هزار جانباز در استان زنجان است، ادامه داد: مقاومت و ایستادگی ملت ایران بود که دشمن را با خواری از کشورمان بیرون برانند و این پیروزی با تبعیت از امام خمینی (ره) و توکل بر خداوند محقق شد که امروز نیز این راه با پشتیبانی از مقام معظم رهبری ادامه دارد. حجت‌الاسلام خاتمی بابیان اینکه طی تاریخ ایران همواره دولت‌های استکباری به بهانه‌های مختلف بخشی از خاک ایران را جدا کردند، افزود: در طول سال‌های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی هر زمان که حمله خارجی به کشورمان صورت می‌گرفت بخشی از پیکره ایران جدا می‌شد که ناشی از بی‌لیاقتی برخی زمامداران بوده است. نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان با تأکید بر اینکه ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس و بعدازآن اقتدار، عزت، ایستادگی و وحدت خود را در عرصه های مختلف نشان دادند، افزود: دشمن همواره از وحدت و عزت و ایستادگی ملت ایران دچار ترس بوده و وحدت و همدلی و ایستادگی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس باعث شکست دشمنان و حامیان صدام در مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد.

خاتمی ادامه داد: رزمندگان زنجانی نقش مهم و تأثیرگذار در عملیات آزادسازی خرمشهر داشتند و توانسته با اراده و شجاعت خود در کنار سایر رزمندگان خرمشهر را آزاد کنند. وی بابیان اینکه استان زنجان در عملیات پرافتخار بیت‌المقدس ۱۵۰ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، افزود: حضور سرداران پرافتخار زنجانی در این عملیات نقش بسیار مهم و کلیدی را ایفا می‌کرد که سردار حاج محمدتقی اوصانلو یکی از همین سرداران و فرزندان کشور است که دیروز در آن جبهه مشغول مبارزه بود و امروز در جبهه دیگر نقش‌آفرینی می‌کند. در این مراسم که با حضور گسترده آحاد مختلف مردم زنجان برگزار شد با اهدای لوح از سردار حاج محمد اصانلو تجلیل شد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن