تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803524773




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش شدید قیمت سکه/ پیش‌بینی آینده بازار مسکن، طلا و دلار


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: کاهش شدید قیمت سکه/ پیش‌بینی آینده بازار مسکن، طلا و دلار
رئیس اتحادیه طلا و جواهر، دلیل کاهش قیمت سکه را کاهش قیمت طلا در بازارهای جهانی اعلام و پیش‌بینی کرد که داد و ستدها در بازارهای سکه و طلا تا نیمه ماه رمضان کاهش یابد.
آفتاب : محمد کشتی آرای درباره دلایل کاهش قیمت سکه در بازار طی روزهای اخیر گفت: کاهش قیمت سکه در بازار در چند روز اخیر فقط یک دلیل داشته و آن هم کاهش قیمت جهانی طلا به یکباره به میزان ۲۵ دلار در هر اونس بوده است.


به گزارش آفتاب، رئیس اتحادیه طلا و جواهر افزود: به تبع کاهش قیمت طلا در بازارهای جهانی، قیمت سکه نیز در بازار داخلی کاهش یافت، این در حالی است که قیمت ارز تغییری نکرده و ثابت مانده است. غیر از قیمت جهانی طلا، هیچ عامل دیگری در کاهش قیمت سکه در بازار داخلی دخیل نبوده است.


وی، دلیل اصلی کاهش قیمت جهانی طلا را افزایش قیمت دلار در بازارهای جهانی ذکر و تاکید کرد: ایام نیمه شعبان و برگزاری جشن ها و مراسم هم تاثیری بر قیمت سکه و طلا در بازار داخلی نداشته است.



کاهش شدید قیمت سکه/ پیش‌بینی آینده بازار سکه و طلا



کشتی آرای پیش بینی کرد که قیمت سکه تا ۳ الی ۴ روز آینده هم تغییری نداشته باشد و اگر قرار باشد که تغییری در قیمت ها ایجاد شود، از روز پنج شنبه آتی اتفاق بیافتد.


رئیس اتحادیه طلا و جواهر درباره وضعیت خرید و فروش سکه و طلا در بازار با توجه به نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان به خبرگزاری مهر گفت: در حال حاضر خرید و فروش ها در حد نرمال است، اما با توجه به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان، پیش بینی می شود که داد و ستدها هم در این بازارها کاهش یابد.


وی تصریح کرد: هم اکنون وضعیت داد و ستدها متعارف است ولی به نظر می رسد که تا اواسط ماه رمضان خرید و فروش ها کم شود.


گفتنی است: طی روزهای اخیر قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با کاهش شدیدی مواجه شده است، به طوریکه قیمت سکه تمام بهار آزادی که در اواسط هفته گذشته حدود یک میلیون و ۲۴ هزار تومان بود در حال حاضر به یک میلیون و ۹ هزار تومان تقلیل یافته است.


پیش‌بینی رییس اتاق بازرگانی درباره قیمت مسکن، طلا و دلار


رییس اتاق بازرگانی ایران نیز ضمن اعلام پیش‌بینی خود درباره آینده بخش‌های مختلف اقتصادی از جمله بازار ‌مسکن، بورس و بازارهای طلا 
کاهش شدید قیمت سکه/ پیش‌بینی آینده بازار مسکن، طلا و دلار
و ارز پرداخت و تصریح کرد که رشد اقتصادی چهار تا پنج درصدی در سال جاری برای اقتصاد ایران قابل دسترس خواهد بود.محسن جلال پور در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیش‌بینی خود از وضعیت بخش‌های مختلف اقتصادی در سال جاری گفت: پیش‌بینی کلی‌ برای اقتصاد ایران در سال جاری یک رشد تدریجی با شیبی ملایم است.می‌توانیم از رشد اقتصادی در سال گذشته که رشد منفی یا صفر بوده است به یک رشد چهار تا پنج درصدی برای سال 1395 برسیم که برای این موضوع چند دلیل وجود دارد.


رییس اتاق بازرگانی ایران ادامه داد: نفت و میزان فروش آن در رشد اقتصادی ما تاثیرگذار است و با توجه به افزایش تولید و صادرات نفت ایران این موضوع در رشد اقتصادی موثر خواهد بود؛ هر چند که اتفاق خیلی خوشحال کننده‌ای نیست، چرا که نمی‌خواهیم نفت پایه رشد اقتصادمان باشد. اما به هر حال جدا از مثبت یا منفی بودن آن موضوعی است که برای اقتصاد ما وجود دارد.


جلال‌‍ پور به دیگر دلایل برای رسیدن به رشد اقتصادی چهار تا پنج درصدی برای اقتصاد ایران در سال جاری اشاره و اظهار کرد: دلیل دوم برای رسیدن به این میزان رشد، سرمایه‌گذاری خارجی و رفت و آمد هیات‌های اقتصادی است که بخشی از آن با توجه به فهم سرمایه‌گذار از موقعیت، در حال به نتیجه رسیدن است.


رییس اتاق بازرگانی ایران ادامه داد: وقتی در مجموع آیتم‌های مختلف را بررسی می‌کنیم می‌توانیم رشد چهار تا پنج درصدی را تا پایان سال پیش‌بینی کنیم. اما آنچه علاقه ما به عنوان بخش خصوصی است رشد بخش‌های صنعت، معدن، کشاورزی و فعالیت‌های مربوط به بخش خصوصی است. البته اینکه این امر تا چه حد محقق شود به سیاست‌گذاری‌ها و سایر تحولات بستگی دارد.


جلال پور اضافه کرد: حدس من این است که رشد بخش خصوصی در سال جاری به طور کامل اتفاق نخواهد افتاد و بخشی از رشد ما در صنعت نفت و بازارهای متعدد دیگر رخ خواهد داد.


بخش مسکن با جهش‌های یکباره مواجه نمی‌شود


رییس اتاق بازرگانی ایران در پاسخ به این سوال که بخش‌های مسکن و بازار بورس در سال جاری چه وضعیتی خواهند داشت؟ گفت: به نظر می‌رسد مسکن در سال جاری با شیبی ملایم، رشد قابل قبولی داشته باشد اما مانند گذشته شاهد رشدها و جهش‌های یکباره مسکن نخواهیم بود.بازار بورس نیز به همین ترتیب افزایش قیمت و رشد خواهد داشت. باید توجه کنیم که عمده بازار بورس ما وابسته به انرژی است، به این معنی که بورس ما بیشتر وابسته به شرکت‌های انرژی است و کمتر شامل بورس تولید و صنعت می‌شود و با توجه به رشدی که برای بخش انرژی پیش‌بینی می‌شود این رشد برای بازار بورس هم پیش‌بینی می‌شود.


جلال‌پور همچنین درباره رشد در بخش کشاورزی عنوان کرد: بخش کشاورزی در سال گذشته حدود سه درصد رشد داشته است. همین حدود برای امسال نیز در بخش کشاورزی قابل پیش‌بینی است.


سرمایه‌گذاری در صندوق‌های سرمایه‌گذاری به جای سرمایه‌گذاری در بازار ارز و طلا


رییس اتاق بازرگانی ایران درباره پیش‌بینی خود از آینده بازار طلا و ارز گفت: بازار طلا و ارز را بازاری قابل اطمینان برای سرمایه‌گذاری نمی‌بینم. مردم ایران آن‌قدر به بلوغ رسیده‌اند که متوجه باشند با سکه و طلا در خانه نگه داشتن به رشد،‌ اشتغال و توسعه کمکی نمی‌شود. پیشنهاد من برای سرمایه‌گذاری‌های خرد، صندوق‌هایی است که به عنوان صندوق‌های سرمایه گذاری در حال پا گرفتن است.


جلال پور معتقد است که سرمایه‌گذاری در بخش‌های غیر مولد نه تنها برای اقتصاد مفید نیست بلکه به اشتغال، تولید و رشد پایدار لطمه می‌زند.وی ادامه داد:‌ از این طریق مردم می‌توانند در پروژه‌ها که کاری مولد، اشتغال‌زا و توسعه‌گراست، سرمایه‌گذاری کنند. ‌از سوی دیگر سرمایه‌گذاری در بورس مثبت است. اما باید با دقت و به صورت محاسبه شده انجام شود و افراد همه دارایی‌های‌شان را در بورس سرمایه‌گذاری نکنند و آنچه را سرمایه گذاری می‌کنند، در یک نقطه نباشد.





تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن