تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن طیب و پاکیزه را از هر که گفت بگیرید،‌ اگر چه او خود،‌ بدان عمل ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819469826




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ناحیه یک آموزشی کرج نیاز به اجرای 10 طرح توسعه ای دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


ناحیه یک آموزشی کرج نیاز به اجرای 10 طرح توسعه ای دارد استان‌ها > البرز - به گزارش ایرنا - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج گفت: این ناحیه برای اجرای طرح های آموزشی - توسعه ای نیاز به اجرای 10 طرح زیر ساختی دارد.

وحید یعقوبی روزدوشنبه افزود: ناحیه یک کرج به رغم نگاه برخوردارانه ای که به آن می شود در زمینه فضا و تجهیزات آموزشی با مشکلات عدیده ای مواجه است.
وی اظهار کرد: تراکم بالای دانش آموزی ، کمبود فضای آموزشی ، ناکافی بودن تجهیزات آموزشی و فرسودگی ساختمان های مدارس از مهمترین مشکلات این ناحیه است.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج گفت: این ناحیه نیاز به تجهیز و توسعه کتابخانه های مرکز آموزش و توانمند سازی نیروی انسانی و پارک علم و خلاقیت و 6کتابخانه کلاسی مدارس گرم دره ، حصار ، جاده چالوس و کلاک دارد.
وی زیبا سازی و توسعه اردوگاه دانش آموزی و مرکز فرهنگی - تربیتی سر زیارت در راستای اجرای اردوهای دانش آموزی و آموزش معلمان را از دیگر طرح های مورد نیاز ناحیه یک کرج برشمرد.
یعقوبی احداث سالن اجتماعات شهید چمران و 3 سالن ورزشی شهید مطهری ، شهید علافی ها و شهید بهشتی را از دیگر موارد مورد نیاز ناحیه یک کرج عنوان کرد.
وی تاکید کرد: اجرای این طرح های توسعه ای نیاز به پنج هزار میلیارد ریال دارد.
ناحیه یک کرج 53 هزار دانش آموز دارد.

کلید واژه ها: استان البرز -




دوشنبه 3 خرداد 1395 - 11:41:42





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن