تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):از ما نیست آن که دنیاى خود را براى دینش و دین خود را براى دنیایش ترک گوید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802407040




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت تدبیر و امید، تعلق خاطر به هیچ یک از جریان های سیاسی ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون سیاسی استاندار تهران: دولت تدبیر و امید، تعلق خاطر به هیچ یک از جریان های سیاسی ندارد سیدشهاب الدین چاوشی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: این دولت تعلق خاطری به هیچ یک از جریان های سیاسی ندارد و همه آنها در این دولت عزیز و محترمند به شرطی که در چارچوب قانون اساسی و متعهد به الزامات قانون حرکت کنند.
۱۳۹۵ دوشنبه ۳ خرداد ساعت 08:34

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس سیاسی پانا، سیدحسین هاشمی استاندار تهران با صدور احکام جداگانه ای «سعید بیات» را به عنوان سرپرست فرمانداری رباط کریم و «محسن ضرغام» را به عنوان سرپرست فرمانداری قدس منصوب کرد.
آئین تودیع و معارفه فرمانداران قدیم و جدید این دو شهرستان با حضور سیدشهاب الدین چاوشی معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران و جمعی از مسئولان دو شهرستان در فرمانداری شهرستان های رباط کریم و قدس برگزار شد.
چاوشی در جلسه تودیع و معارفه فرماندار رباط کریم با بیان اینکه رفت آمدهای مسئولان باید منشا تحول و تحرک باشد، گفت: زمان بازنشستگی آقای بیگی فرارسیده بود اما به دلیل برگزاری انتخابات جابجایی میسر نبود.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با تقدیر از زحمات و خدمات فرماندار سابق شهرستان رباط کریم افزود: وی بخشی از کارهای بلاتکلیف شهرستان را پیگیری کردند.
چاوشی تصریح کرد: آقای بیات نیز که پیش از این معاون سیاسی فرمانداری شهرری بودند از امروز رسما به عنوان فرماندار این شهرستان معرفی می شوند.
معاون استاندار با تاکید بر اهمیت رفاقت و همدلی میان مسئولان در شهرستان ها گفت: ما همه به این نظام و انقلاب تعلق خاطر داریم و سربازان این کشور محسوب می شویم و باید تلاش کنیم در هر موقعیت نقش خود را ایفا نمائیم.
وی ادامه داد: خط سیر نظام سیاسی ما از حکومت پیامبر (ص) و امیرالمومنین (ع) آغاز شده است و بر اساس نگاه اعتقادی اغلب مسلمانان بخصوص ما شیعیان به حضرت مهدی موعود(عج) ختم خواهد شد.
چاوشی با اشاره به اینکه مسئولیت در نظام اسلامی یک وظیفه الهی شمرده می شود، تصریح کرد: اگر کسی جز این به آن بنگرد بازنده است و هرکسی که شایسته تر از خودش را بشناسد و به نفع او کنار نرود غاصب است و اینها نگاه های اعتقادی ماست.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با تاکید براینکه گردش نخبگان و ایجاد فرصت برای تمام کسانی که شایستگی و توانائی خدمت به نظام و کشور را دارند امر ضروری و بدیهی است، افزود: جمهوری اسلامی یک مجموعه واحد است و براساس سخنان مقام معظم رهبری یک منظومه است که اجزاء آن در کنار هم معنا پیدا می کند. به همین خاطر در مکتب ما به وحدت و همدلی و یکپارچگی تاکید شده است.
معاون استاندار تهران همچنین با اشاره به اینکه مرزبندی های سیاسی در هر جامعه ای وجود دارد عنوان کرد: مهم این است که هدف و مقصد یکی باشد.
چاوشی با بیان اینکه کسی که مسئولیت را پذیرفته باشد باید پاسخگوی نارضایتی ها باشد افزود: در جمهوری اسلامی مسئولیت طعمه نیست، مسئولیت خون بهای شهیدان و جانبازان و بسیجیان بسیاری است که هنوز هم برای دفاع از مرزهای عقیدتی جمهوری اسلامی در حال مبارزه در سوریه هستند تا ما آسیب پذیر نباشیم.
معاون استاندار تهران در پایان گفت: این دولت تعلق خاطری به هیچ یک از جریان های سیاسی ندارد و همه آنها در این دولت عزیز و محترمند به شرطی که در چارچوب قانون اساسی و متعهد به الزامات قانون حرکت کنند.
در پایان این مراسم حکم سرپرستی فرمانداری رباط کریم به همراه متن نامه حضرت علی (ع) به مالک اشتر به عنوان میثاق نامه استانداری با فرماندار و نیز یک مجموعه دو جلدی از وظایف استانداران و فرمانداران به سعید بیات اعطاء شد و تقدیرنامه ای نیز از طرف استاندار به بیگی تقدیم شد. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن