تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى پذيرد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798587290




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شریف زاده: احمدی‌نژاد برنامه‌ای برای حضور در انتخابات ندارد/ احمدی نژاد بدهکار هیچ حزب و جریانی نیست/ کشور میان اصلاح‌طلبان و اصولگرایان تقسیم شده، مبارکتان باشد!


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: شریف زاده: احمدی‌نژاد برنامه‌ای برای حضور در انتخابات ندارد/ احمدی نژاد بدهکار هیچ حزب و جریانی نیست/ کشور میان اصلاح‌طلبان و اصولگرایان تقسیم شده، مبارکتان باشد!
اینکه احمدی‌نژاد گفته است سال 96 همه همدیگر را می‌بینیم به معنای کاندیداتوری وی نیست.ایشان در خصوص مجلس هم همین را گفته بودند و دیدیم که خودشان در پای صندوق رای حضور پیدا کرد و رای داد.
بهمن شریف زاده از نزدیکان احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با نامه‌نیوز در پیرامون فعالیت انتخاباتی احمدی‌نژاد برای سال 96 گفت: احمدی نژاد هیچ برنامه‌ای برای انتخابات ریاست‌جمهوری ندارد. سفرهایی که وی می‌رود در قالب دعوت‌هایی است که از ایشان می‌شود. وی قصد دارد به بازخوانی شعارهای امام(ره) و انقلاب بپردازد به همین دلیل به استا‌ن‌های مختلف سفر می‌کند.

وی با بیان اینکه حضور احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری بستگی به شرایط دارد عنوان کرد: هواداران احمدی‌نژاد  در هیچ پست و منصبی دیده نمی‌شوند و جایگاهی ندارند. اصولگرایان همواره در همه انتخابات ها حضور داشته و عزم جدی هم برای تصدی مناصب دارند. اصلاح‌طلبان هم به همین منوال. این دو جریان پست‌ها را میان خودشان تقسیم کرده اند، کشور مبارکشان باشد؛ تمام در آمدهای کشور در جیب این دو جریان است.

شریف زاده ادامه داد: اینکه احمدی‌نژاد گفته است سال 96 همه همدیگر را می‌بینیم به معنای کاندیداتوری وی نیست. ایشان در خصوص مجلس هم همین را گفته بودند و دیدیم که خودشان در پای صندوق رای حضور پیدا کرد.من نمیدانم چرا باید چنین برداشت‌های از سخنان ایشان شود.

این روحانی نزدیک به احمدی‌نژاد با بیان اینکه احمدی‌نژاد نیازمند هیچ جریانی نیست، تصریح کرد: وی وارد انتخابات نمی‌شود اگر هم روزگاری بخواهد وارد عرصه شود به هیچ حزب و جریانی نیاز ندارد . ایشان را 6 سال است که جریان انحرافی می‌نامند اما مردم همیشه حامی وی بوده و از حمایت میکردند.

وی ادامه داد: احمدی‌نژاد مردمی است و عقیده‌اش این است که بدهکار هیچ جریانی نیست، البته معنای این حرف این نیست که بخواهد با جریان‌ها تقابل کند؛ تقابل ایشان با ظلم و استکبار است و هیچ جریانی را به دلیل تفکرشان پس نمی‌زند.

شریف زاده با بیان اینکه احمدی نژاد در هیچ جریانی هضم نمی‌شود خاطرنشان کرد: وی تفکر فراجناحی دارد و از پایداری‌ها هم حمایت نمی‌کند. دلیل نمی‌شود هر جریانی که از ایشان حمایت می‌کند ایشان در آن هضم شود. مثلا اگر زمانی یک اصلاح‌طلب به نزد احمدی نژاد رفت که نمی‌توان گفت او اصلاح طلب شده است.

وی افزود: ایشان حتی حاضر نشدند که اصلاح‌طلبان را فتنه بنامند. اصلا این سخت که جریان اصلاحات فتنه است کاملا اشتباه است.محمود احمدی نژاد همواره از تمامی ظرفیت و پتانسیل‌های که خواهان خدمت به کشور هستند استقبال می‎کند.

بهمن شریف زاده با بیان اینکه کشور نیاز به رشد و پیشرفت دارد، عنوان کرد: جریان‌ها نباید همدیگر را قلع و قمع کنند. اینکه اصولگرایان روی کار بیایند و اصلاح‌طلبان را کنار بزنند چیزی جز ضرر برای کشور ندارد. جریان‌ها و احزاب با یکدیگر تعامل داشته باشند . این نگاه احمدی نژاد است و من نیز آن را پسندید ام و به همین دلیل طرفدار ایشان هستم.  





۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن