تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از غير خدا بِبُرد، خداوند، هزينه زندگى او را تأمين مى‏كند و از جايى كه ان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820458744




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکذیب کشف جعبه های سیاه هواپیمای مصری


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



تکذیب کشف جعبه های سیاه هواپیمای مصری
روز نو :  
یک مقام ارشد وزارت هوانوردی غیر نظامی مصر روز شنبه گزارش های منتشر شده در رسانه ها را در خصوص شناسایی محل جعبه های سیاه هواپیمای «اجیپت ایر» تکذیب کرد.
 
به گزارش از اسوشیتد پرس  ،یک مقام ارشد وزارت هوانوردی غیر نظامی مصر روز شنبه گزارش های منتشر شده در رسانه ها را در خصوص شناسایی محل جعبه های سیاه هواپیمای «اجیپت ایر» تکذیب کرد.
 
این مقام ارشد وزارت هوانوردی غیر نظامی مصر خواست نامش فاش نشود، زیرا مجوز گفتگو با رسانه ها را در خصوص حادثه سقوط هواپیمای پرواز «804» ندارد.
 
«محمد سمیر» سخنگوی ارتش مصر نیز در این باره روز شنبه اعلام کرد هیچ اطلاعاتی در خصوص موقعیت مکانی جعبه های سیاه این هواپیما در اختیار ندارد.
 
باور بر آن است که جعبه های سیاه هواپیمای مذکور در آبهای دریای مدیترانه و در فاصله حدود 290 کیلومتری شمال اسکندریه قرار دارند. عمق این آبها به هشت تا 10 هزار پا (برابر با 2440 تا 3050 متر) می رسد، و علامت های ارسال شده توسط جعبه های سیاه هواپیما تا عمق 20 هزار پایی (شش کیلومتری) قابلیت تشخیص دارد.

منبع: واحد مرکزی خبر


تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن