تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813028960




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهاباد صاحب مجتمع آموزش عالی سلامت مهاباد می شود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان پرس: جواد آقازاده : در این مجتمع آموزشی رشته های پرستاری و پیراپزشکی وجود خواهد داشت و انشاا... از مهر ماه سالجاری پذیرای دانشجو خواهد بود .
جوان پرس :رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی در گفت وگو با روابط عمومی این اظهار داشت:توسعه آموزش عالی در عرصه سلامت یکی از سیاستهای مهم دانشگاه علوم پزشکی محسوب می شود چرا که معتقدیم توسعه استان در مقوله سلامت بدون توسعه آموزش عالی امکان پذیر نیست لذا بر اساس امکانات و زیر ساختهای موجود و پیگیری های انجام گرفته توسط این دانشگاه ، مجوز تاسیس مجتمع آموزش عالی سلامت در مهاباد صادر گردیده و در محل ساختمان پیراپزشکی سابق در این شهرستان مستقر خواهد شد. جواد آقازاده اضافه کرد: در این مجتمع آموزشی رشته های پرستاری و پیراپزشکی وجود خواهد داشت و انشاا… از مهر ماه سالجاری پذیرای دانشجو خواهد بود . آقازاده تاکید کرد : تلاش مجموعه مدیریتی دانشگاه اجرای اقدامات زیر ساختی و زیر بنایی برای نیل به توسعه در این استان است.
[ مشاهده متن کامل خبر مهاباد صاحب مجتمع آموزش عالی سلامت مهاباد می شود در پایگاه خبری تحلیلی جوان ]


یکشنبه ، ۲خرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان پرس]
[مشاهده در: www.javanpress.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن