تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بخشنده ترین شما پس از من کسی است که دانشی بیاموزد آنگاه دانش خود را بپراکند. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802428187




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابهام در سرمربی آینده 4 تیم تهرانی


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ابهام در سرمربی آینده 4 تیم تهرانی
تهران به عنوان قطب اصلی فوتبال باشگاهی ایران در شرایطی با پنج نماینده گام به لیگ شانزدهم خواهد گذاشت که از این جمع برای اولین بار در تاریخ تنها وضعیت نیمکت یک تیم کاملا مشخص است.

  به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس، استقلال، نفت، سایپا و پیکان پنج سهمیه تهران در لیگ برتر فصل آینده خواهند بود تا کمتر از 33 درصد تیم های حاضر در لیگ شانزدهم را پایتخت نشینان تشکیل دهند. در حالی که کمتر پیش آمده بود در چنین شرایطی تیم های پایتخت با بی ثباتی روی نیمکت رهبری خود مواجه شوند در آستانه شروع فصل نقل و انتقالات می بینیم که از بین این 5 تیم تنها پرسپولیس از نیمکت باثباتی بهره می برد و برانکو ایوانکوویچ صد در صد هدایت سرخپوشان را برعهده داد اما چهار تیم دیگر نیمکت نابسامانی دارند که آخرین مورد هم برمی گردد به نیمکت پیکان قهرمان لیگ دسته اول و تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر.در زیر نگاهی می اندازیم به آخرین شرایط تیم های تهرانی و نیمکت های پرحرف و حدیث شان در لیگ شانزدهم.  
استقلال؛ مظلومی روی لبه پرتگاه  

 
استقلال فصل را در جایگاه سومی به پایان برد تا سهمیه پلی اف لیگ قهرمانان آسیا را در دست داشته باشد. موفقیتی که زیاد باب میل طرفداران نبود و آنها الان برای تصاحب جام حذفی نقشه کشیده اند. در این بین شایعات پیرامون پرویز مظلومی به اوج خود رسیده و بسیاری جدال روز نهم خردادماه برابر ذوب آهن را آخرین تجربه این مربی روی نیمکت می دانند گرچه تا به الان هیچ خبررسمی پیرامون این شایعات به گوش نرسیده است. آن چه محرز است این که سایه گزینه هایی همچون علی منصوریان، دراگان اسکوچیچ و ... روی سر مظلومی سنگینی می کند و شکست برابر ذوب آهن به معنای پایان حضور او در استقلال خواهد بود تا استقلال هم برای لیگ شانزدهم نیمکت بی ثباتی داشته باشد.  
نفت؛ گرفتار در آتش بدون علی منصور  

 
فصل پر از اتفاق نفتی ها در حالی به پایان رسید که بسیاری تصور می کردند با مشکلات مالی این تیم به صورت بدتری پرونده لیگ پانزدهم را ببندد اما علی منصور با همان حربه همیشگی توانست شاگردانش را ترغیب کند تا مشکلات مالی را مدنظر قرار ندهند و تنها برای اعتبار خود به جنگ با حریفان بروند. نفت که در آتش درونی خود می سوزد با فسخ قرارداد منصوریان حالا باید بدون مربی جوان خود برای لیگ شانزدهم برنامه بریزد آن هم در روزهایی که بی پولی در این باشگاه امان همه از جمله مدیران و بازیکنان را بریده است.  
سایپا؛ به دنبال جانشین برای جلالی  

 
بعد از اخراج قابل پیش بینی مجید جلالی، سایپا دو هفته پایانی را با مربی موقت خود پشت سر گذاشت به این امید که هر چه سریع تر یک مربی کارکشته را جانشین آقا معلم کند اما هنوز مشخص نیست این قرعه به نام کدام مربی خواه خورد. حسین فرکی جدی ترین گزینه سایپا قلمداد می شود اما این مربی با بیماری که دارد هنوز مجوز نشستن روی نیمکت مربیگری را از پزشکان دریافت نکرده است تا نیمکت سایپا هم هنوز صاحبی نداشته باشد.  
پیکان؛ مرزبان هم رفت  

 
قهرمان لیگ دسته اول توانست با افکار علیرضا مرزبان تنها بعد از یک فصل دوباره با اقتدار به لیگ برتر بازگردد. در شرایطی که همه تصور می کردند این مربی تیمی را که خودش به لیگ برتر بازگردانده است در لیگ شانزدهم هدایت می کند اما اختلافات مالی و پیشنهادهای نجومی باعث شد تا مرزبان هم قید ماندن در پیکان را بزند تا خودروسازان متمول پایتخت هم به یکباره با نیمکتی بی ثبات و متزلزل روبرو باشند آن هم در شرایطی که قصد داشتند حضور موفقی در بازار نقل و انتقالات تابستانی تجربه کنند.
***
با این تفاسیر تنها پرسپولیس است که در جمع تیم های پایتخت نشین با برانکو تمدید کرد تا با افکار پروفسور کروات خود وارد بازار نقل و انتقالات شده و نفرات مدنظرش را شکار کند.اتفاقی که می تواند امیدهای طرفداران این تیم برای تجربه فصلی رویایی در ایران و آسیا را افزایش دهد.

14:58  1395/03/01





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن