تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):راست ترين سخن و رساترين پند و بهترين داستان، كتاب خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803839916




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هنوز به سطح آرسنال و میلان نرسیده‌ام / به بازی های دوستانه نیاز داریم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: سردار آزمون: هنوز به سطح آرسنال و میلان نرسیده‌ام / به بازی های دوستانه نیاز داریم مهاجم تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید این تیم برای آماده شدن نیاز به رویارویی با تیم‌های بزرگ در بازی‌های دوستانه دارد.
۱۳۹۵ جمعه ۳۱ ارديبهشت ساعت 12:52

خبرگزاری پانا+سردار آزمون

به گزارش پانا، سردار آزمون در گفت‌وگو با وب‌سایت تیم‌ملی فوتبال ایران، در آستانه آغاز اردوی تیم ملی اظهار کرد: طبیعتا خوشحالم که دوباره می‌توانم با پیراهن تیم ملی به کشورم خدمت کنم. من و سایر بازیکنانی که به اردو دعوت شده‌ایم با انگیزه وارد اردو خواهیم شد و آماده‌ایم تا بتوانیم قدم مهمی را در راه آماده‌سازی تیم ملی جهت حضور در رقابت‌های انتخابی جام جهانی برداریم. وی افزود: تیم ملی ایران در رده‌بندی فیفا بهترین تیم آسیاست بنابراین باید در حد بهترین تیم قاره آماده شویم. در این راه نیاز داریم مثل تیم‌هایی مانند استرالیا، ژاپن و کره جنوبی در دیدارهای دوستانه به مصاف تیم‌های بزرگتر برویم و برایمان خوب نیست که مقابل تیم‌هایی به میدان برویم که حرفی در فوتبال دنیا ندارند. اگر بتوانیم با تیم‌های بزرگ بازی کنیم، ‌راحت‌تر می‌توانیم در رقابت‌های انتخابی جام جهانی به مصاف تیم‌هایی مانند کره جنوبی، ازبکستان، قطر، چین و روسیه برویم. آزمون که در لیگ روسیه عملکرد درخشانی داشت و باعث صعود تیمش به رقابت‌های باشگاهی اروپا شد، درباره شرایطش در روستوف هم به سایت تیم ملی گفت: خدا را شاکرم که در هفته‌هایی به این مهمی می‌توانم برای تیمم موثر واقع شوم. من در روستوف با قلبم بازی می‌کنم چون واقعا این تیم را دوست دارم. این تیم همان تیمی است که باعث شد من از افتی که داشتم خارج شوم و به جایی برسم که دوست دارم. البته هنوز کارهای زیادی مانده که باید انجام بدهم و نمی‌خواهم در یک سطح بمانم. اگر ما توانسته‌ایم تا اینجا موفق باشیم و در کورس قهرمانی بمانیم به خاطر تلاش دسته جمعی است که در تیممان انجام شده‌است. او درباره انتخابش به عنوان محبوب‌ترین بازیکن روستوف در فصل رو به پایان نیز گفت: آنها واقعا به من لطف دارند. مثل این شرایط را هیچ جای دیگر تجربه نکردم و حقیقتا باید بگویم که فکر نمی‌کردم که آنقدر بین هواداران محبوب شوم. دستشان درد نکند که من را انتخاب کردند. مطمئنا این انتخاب برایم خیلی مهم و با ارزش است و برایم انگیزه بزرگی خواهد بود که در آینده بهتر و بیشتر کار کنم. آزمون درباره اظهارنظر یکی از کارشناسان روسی که گفته بود سطح تو در حد میلان و آرسنال شده است، گفت: طبیعی است وقتی یک بازیکن چند گل می‌زند چنین بحث‌هایی مطرح می‌شود اما واقعیت این است که من هیچ پیشنهادی ندارم و اصلا سطحم در حد تیم‌هایی که شما نام بردید نیست. اکنون هم همه تمرکزم روی بازی آخر و مهمی است که پیش‌رو داریم. ان‌شاءالله ببینیم که بعد از این بازی چه تصمیمی می‌گیریم. برایم مهم است که جایی بازی کنم که مثل امسال بتوانم در آن خوب باشم و پیشرفت کنم. امسال برایم سال بسیار خوب و رویایی بود و توانستم در تیمی بازی کنم که همه در آن زحمت می‌کشند بنابراین اولویتم برای بازی جایی است که بتوانم در آن پیشرفت کنم. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن