تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819781068




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حذف مجازات حبس از برخی جرائم در اردبیل


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


حذف مجازات حبس از برخی جرائم در اردبیل استان‌ها > اردبیل - مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان اردبیل گفت: برای اجرای سیاست کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها در استان اردبیل اهتمام جدی داریم و در این زمینه تعامل و اقدامات لازم انجام می‌شود.

مراد فتحی در آئین بزرگداشت روز جوان در زندان اردبیل اظهار داشت: ایام جوانی بهترین فرصت برای بندگی خدا و پیروی از سیره معصومان و تذهیب نفس بوده که در گذر زمان از دست می‌رود و باید جوانان قدر این فرصت را مغتنم بشمارد. مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان اردبیل با اشاره به سیره حضرت علی‌اکبر(ع) در پیروی از ولایت گفت: جوان با پیروی از سیره ائمه در برابر گناه و معصیت مصون می‌شود و بندگی می‌کند و متخلص به خلق نیکو و اعمال حسنه خواهد شد. وی با اشاره به فرایند پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس افزود: به تاریخ انقلاب و جنگ تحمیلی اگر نگاه کنیم جوان‌ها هستند که عمده بار انقلاب و دفاع مقدس را بر دوش کشیده‌اند و اکثر شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس جوانان بوده و حتی فرماندهان جنگ نیز از میان جوان‌ها بودند، باکری‌ها، همت، باقری و دیگر سرداران شهید همه در بهترین سنین جوانی بودند اما آخرت و سعادت خود را با این دو روز دنیا عوض نکردند. فتحی ائمه معصومان و شهدا و صلحا را بهترین اسوه و الگوی جوانان خواند و بیان کرد: اصلا خوشایند نیست جوان مسلمان از الگوهای منحط غربی پیروی کند چرا که پیروی از اینها یعنی غرب‌زدگی، بی‌عاری و فرو ریختن ستون‌های غیرت اما ما فرهنگ و تمدن اسلامی و ایرانی بسیار غنی و بزرگی داریم که برگ برگ آن می‌تواند برای جوان ایرانی مسلمان جهت بخش باشد. مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان اردبیل با اشاره به برخی خطرات و وسوسه‌های موجود در مسیر سربازان زندان‌ها، تقوای الهی و رعایت قانون و پایبندی به اصول اعتقادی اسلام را مانع از بروز مشکلات برای سربازان دانست. وی با بیان اینکه کاهش جمعیت کیفری زندان‌های استان جزو اولویت‌هاست، اظهار کرد: در این راستا حذف مجازات حبس از برخی جرائم در دستور کار مسئولان قرار دارد و کارشناسان خبره قوه قضائیه و سازمان زندان‌ها در حال بررسی این موضوع هستند.  

کلید واژه ها: استان اردبیل -




پنجشنبه 30 اردیبهشت 1395 - 21:29:06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن