تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كه بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را با اعتقاد و دوستى محمد و آل پاكش و با تسليم در ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819780592




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجازات حبس برای مخالفان واگذاری تیران و صنافیر


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: مجازات حبس برای مخالفان واگذاری تیران و صنافیر
دادگاهی در مصر برای ۱۵۲ نفر از معترضان به واگذاری جزایر «تیران» و «صنافیر» به عربستان سعودی مجازات‌های حبس دو تا پنج سال زندان درنظر گرفت.
فارس: در ادامه مقابله دولت مصر با معترضان به اعطای دو جزیره مصری «صنافیر» و «تیران» به عربستان سعودی، دادگاه برای معترضان مجازات حبس درنظر گرفته است.

فروردین ماه بود که به دنبال سفر ملک سلمان به قاهره، دولت مصر با اعطای دو جزیره «تیران» و «صنافیر» به عربستان سعودی موافقت کرد؛ موضوعی که با اعتراض نیروهای انقلابی، سیاسی، مردمی، حزبی و فعالان و جنبش‌های مصری از تمام طیف‌ها و گرایش‌ها (چه معارض نظام و چه حامی آن) مواجه شد.

اشتراک نظر با «محکومیت تقدیم جزایر مصری به عربستان» برای اولین بار سبب اتفاق نظر معارضان و حامیان نظام حاکم مصر شده که البته این مساله با واکنش عبدالفتاح السیسی و نیروهای امینیت و پلیس مواجه شد.

نیروهای امنیتی و پلیس با تظاهرات سراسری مخالفان به واگذاری دو جزیره مصری به عربستان به شدت برخورد کردند و تعداد زیادی از معترضان را هم بازداشت کردند.

به گزارش رویترز، روز شنبه دادگاه مصری 152 نفر از معترضان را بین دو تا پنج سال به زندان محکوم کرد.

تاکنون بیش از 200 نفر به خاطر تظاهرات و اعتراضات سراسری به موضوع اعطای جزایر به عربستان سعودی دادگاهی شده‌اند که تاکنون 101 نفر به پنج سال و 51 تن دیگر به دو سال حبس محکوم شدند.




تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن