تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803808848




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تأکید فرمانده ناجا بر کاهش حاشیه نشینی و آسیب‌های آن


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: تأکید فرمانده ناجا بر کاهش حاشیه نشینی و آسیب‌های آن
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه تقویت زیرساخت ها و انجام اقدامات دانش پایه و هوشمندانه در دستور کار است، تأکید کرد: باید برای کاهش حاشیه نشینی و آسیب های این معضل تلاش شود.
به گزارش نامه نیوز ، سردار حسین اشتری در هجدهمین گردهمایی سراسری مدیران و معاونین طرح، برنامه و بودجه ناجا با تبریک اعیاد شعبانیه و روز "جوان" از دست اندرکاران برگزاری این گردهمایی تقدیر کرد.


او با اشاره به اینکه برای امسال اولویت هایی تعریف و مشخص شده است، گفت: مبنای مأموریت های ناجا این اولویت ها است که براساس تدابیر مقام معظم رهبری تعیین شده و باید به گونه ای زمینه را آماده و وحدت سازی کنیم که تدابیر معظم له اجرایی شود.


اشتری با اشاره به اینکه یکی از موارد مورد تأکید حضرت آقا مبارزه و مقابله با قاچاق کالا و ارز است، تآکید: پدیده قاچاق، لطمات جبران ناپذیری به اقتصاد کشور وارد می کند و تعطیلی کارخانه‌ها، کارگاه‌ها، ورود کالاهایی که با فرهنگ جامعه سازوکار نیست از پیامدهای منفی پدیده قاچاق است.


سردار اشتری گفت: نیروی انتظامی نقش مهمی در مقابله با پدیده قاچاق می تواند ایفا کند و باید با در نظر گرفتن مراکز و مبادی اصلی ورود و خروج کالای قاچاق با این پدیده مقابله و مبارزه کنیم.


فرمانده ناجا گفت: مقابله با سرقت و استرداد اموال به مالباختگان نیز از تأکیدات مقام معظم رهبری است و باید به خوبی در این راستا تلاش کنیم.


او با اشاره به اینکه براساس تدابیر و تلاش ها میزان سرقت در جامعه کاهش یافته است، گفت: در این حوزه کارگروهی تشکیل و با برنامه ریزی در راستای کاهش سرقت تلاش و اقدام می شود.


سردار اشتری مبارزه با معضل اعتیاد و برخورد با تولید و توزیع کنندگان مواد مخدر سنتی و صنعتی را نیز از اولویت های ناجا برشمرد.


او با اشاره به پدیده حاشیه نشینی، مطرح کرد: باید با اشرافیت و اتخاذ رویکردهای اجتماعی و فرهنگی در راستای کنترل و کاهش حاشیه نشینی اقدام شود، زیرا معضلات بسیاری به دنبال دارد و افزایش آسیب های اجتماعی از اثرات مخرب این معضل است.


سردار اشتری در ادامه با اشاره به اینکه برخورد با ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی از اولویت های همیشگی نیروی انتظامی بوده و هست، گفت: اجرای طرح‌های اجتماعی و اخلاقی ناجا برای توسعه امنیت و آسایش شهروندان است و مبنای مأموریت‌های ناجا " قانون " می باشد.


او تأکید کرد: خدمات نیروی انتظامی در راستای توسعه امنیت پایدار است.


فرمانده ناجا تقویت مرز و مرزبانی، یگان های عملیاتی، ارتقاء توان عملیاتی، تقویت کنترل ترافیک و کاهش تصادفات و ... را از اولویت های ناجا برشمرد.


اشتری ادامه داد: در بحث درون سازمانی نیز اولویت هایی داریم که ارتقاء و بهبود معیشت کارکنان از این اولویت ها است.


سردار اشتری تأکید کرد: کارکنان ناجا به دلیل سختی کار ، تنوع و گستردگی مأموریت ها شایسته دریافت بهترین خدمات رفاهی و معیشتی هستند.


این مقام عالی انتظامی با اشاره به راه اندازی قرارگاه صیانت از کارکنان در نیمه دوم سال 93 یاد آورشد: از سوی این قرارگاه، اقدامات مثبتی انجام شده که به کاهش جرایم کارکنان منتج شده است.


او همچنین به نقش تأثیرگذار آموزش در پیشبرد اهداف ناجا اشاره کرد و گفت: آموزش در ابعاد مختلف از پایین ترین سطح تا بالاترین سطوح باید در دستور کار باشد زیرا علیرغم افزایش مأموریت ها، با آموزش، میزان تلفات و صدمات در ناجا کاهش 47 درصدی داشته است.


سردار اشتری از نیروی انسانی به عنوان سرمایه اصلی ناجا نام برد و توسعه فرهنگ نوآوری و ابتکار را نیز یک ضرورت دانست و گفت: متولی تحقق این مهم معاونت طرح، برنامه و بودجه ناجا است.


او اشاره کرد: سال گذشته فراخوانی مبنی بر دریافت پیشنهادات در این حوزه اعلام شد که با استقبال بی نظیری همراه و منجر به ارسال بیش از 800 طرح به ناجا شد.


سردار اشتری گفت: براساس نیازسنجی باید طرح های نوآورانه و کاربردی در ناجا اجرایی شود.


او در ادامه با اشاره به شعار سال با عنوان " اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل" عنوان کرد: در دو بعد، درون و برون سازمانی در راستای تحقق شعار سال باید اقدام شود.


فرمانده ناجا گفت: مقابله با پدیده قاچاق و ایجاد بستری امن برای سرمایه گذاران از اقدامات درونی سازمانی ناجا برای تحقق شعار سال است.


او از اراده ناجا برای تأمین امنیت ورود سرمایه گذاران و تقویت تولید ملی خبر داد و گفت: در نیروی انتظامی عزم برای توسعه امنیت در ابعاد مختلف وجود دارد و باید سازوکار تحقق شعار سال در درون و برون سازمان ایجاد شود.


فرمانده ناجا صرفه جویی، استفاده بهینه از منابع، خرید تولیدات داخلی و ... را از جمله اقدامات مثبتی برشمرد که برای تحقق اقتصاد مقاومتی کارآمد است.


او گفت: تقویت زیرساخت های ناجا در راستای طرح اقتصاد مقاومتی نیز یک الزام است.


سردار اشتری با اشاره به انضباط بخشی اقتصادی، گفت: یکی از موضوعات مورد تأکید و همیشگی مقام معظم رهبری، انضباط بخشی در حوزه اقتصادی است و باید این مهم را همواره مدنظر قرار دهیم.


او تأکید کرد: معاونت طرح، برنامه و بودجه ناجا در تمام شئونات موثر و نقش آفرین است و این معاونت در مأموریت های ناجا نقش تأثیرگذار و کلیدی دارد.


فرمانده نیروی انتظامی ارزیابی یگانی را نیز مورد تأکید قرار داد و گفت: در طول سال و برای پیشبرد اهداف سازمانی ، برنامه هایی تدوین و به رده های مختلف ابلاغ می شود و نحوه و چگونگی انجام برنامه ها باید مورد ارزیابی قرار گیرد.


او ارتقای فضای اسلامی و معنوی ناجا، توسعه خدمات انتظامی و استفاده از ظرفیت مردمی در اجرای مأموریت ها را از برنامه های اولویت دار نیروی انتظامی معرفی کرد.


سردار اشتری خاطر نشان کرد: تقویت زیرساخت ها، انجام اقدامات دانش پایه و هوشمندانه و همچنین بکارگیری فناوری های نوین نیز در برنامه های ناجا پیش بینی شده است.


فرمانده نیروی انتظامی خطاب به جمع حاضر گفت: مجموعه طرح، برنامه و بودجه ناجا با در اختیار گذ اشتن اعتبارات و اتخاذ رویکرد مناسب می تواند در ارتقاء سازمان نقش مهمی را ایفا کند.


او تأکید کرد: باید اقدامات این معاونت در رشد و ارتقاء منزلت و جایگاه ناجا موثر باشد.


فرمانده ناجا با اشاره به دیدار اخیر فرماندهان و مدیران ارشد ناجا با مقام معظم رهبری، گفت: این دیدار بازتاب های خوبی در جامعه داشت و موجب افزایش اعتماد مردمی نسبت به ناجا شد.


بر اساس گزارش سایت پلیس، گفتنی است، پیش از سخنان فرمانده نیروی انتظامی ، معاون طرح، برنامه و بودجه ناجا با ارائه گزارشی از عملکرد این معاونت اظهار کرد: اولویت هایی برای سال 95 پیش بینی شده است و امیدواریم بتوانیم در راستای پیشبرد اهداف سازمان گام های مثبتی برداریم. همچنین در این نشست از مدیران و معاونین برتر معاونت طرح، برنامه و بودجه ناجا تقدیر شد.




منبع: ایسنا


۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن